23. dec. 2012

Pospravljanje starih zalog

Že nekaj časa pospravljam med starimi printi, materiali, pripomočki. Vsake toliko kaj odprodam, podarim, vržem v smeti. Že večkrat sem pomislila, kaj naj s Shape Cutterjem in šablonami. Danes pa sem se spomnila nanj, ko sem med pospravljanjem starih printov mojih slikic našla nekaj osnov za uhančke. Izrez mi je uspel, tako da sem hitro pripravila za cel list prirejenih slikic in se lotila dela. Ja, saj vem, tečna sem.. ampak fino se mi zdi, da to počnem s svojimi slikicami, ne printi z neta, pa čeprav se avtorji strinjajo z njihovo uporabo. Tudi medij za servetno tehniko, ki sem ga uporabila za lepljenje, je že dolgo doma pri meni.
Takole zgleda prvih nekaj uhančkov v nastajanju. Ko se lepilo posuši, jih bom zalila s smolo, jo utrdila pod lučko in uhani gredo lahko na lov za svojimi ušeski.



Work in progress, new earrings with prints of my paintings. Waiting for glue to dry so I can put some resin on and cure it under the light. Can't wait to see them finished.

4 komentarji:

  1. Všeč mi je, kako na znaš svoje izdelke uporabiti na toliko načinov in moram priznati, da tvojim slikam resnično pristoji vsaka oblika in material. Uhani bodo zakon. Pa všeč mi je tisti etui iz prejšnje objave.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuu super izgledajo in fino da nisi česa vrgla stran oz podarila, ker bi bila prava škoda, da ne bi nastali teli krasni uhančki. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekaj časa nisem bila redna spremljevalka, ti pa toliko novih lepih objav.
    In tile uhančki - super so.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...