2. dec. 2012

Štrikarija zaključena

Takle pa je rezultat včeraj začetega projekta. Sem ga vmes morala podret, saj sem se malce zmotila pri štetju pentelj. Navodilo je z Ravelry-ja. Zdaj jo samo še malo premečkam, da ji dam končno obliko in pritrdim vrvico za obešanje. Takih bi znalo, malo večjih in manjših, letos nastati še kaj. Ker je preja rahlo obarvana v različnih odtenkih, bo zvezdica ostala kot je. Če se lotim kake enobarvne, pa bo prav gotovo dobila še kakšno perlico.



Ravelry project finished.

20 komentarjev:

  1. To pa je presenečenje :). Po sliki iz prejšnje objave, ne bi nikoli uganila kaj pleteš. Čudovita zvezdica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni se ni sanjalo kaj bo nastalo. Edino za kar vem da rabiš 5 pletilk (po novem lahko samo 4)so nogavičke in kap. Po tvoji zaslugi vem spet nekaj več.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepa in natančno izdelana, pravi draguljček, ne samo zvezdica :) Se kar pridružujem Janji - po slikci spodaj se mi sanjalo ni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf za tole pa kar rabiš živce, prekrasna je. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo kako čudovita zvezda; zelo lepo si jo naštrikala :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Se mi je zdelo, da bo nekaj imenitnega in tale zvezda sodi prav v to kategorijo. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa zvezdica je nastala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem :) Saj vem, da bo naslednja malce drugače narejena, ker obstajata dve varianti.. ampak vseeno sem tudi s to zadovoljna in že opravlja svojo okrasno vlogo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa je. Se je izplačalo podirat;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako dobra štrikana zvedza. Predvsem mi je zanimivo to ker je štrikana.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uf, česa vse se ti lotiš! Krasna zvezda, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super zvezda, a je to polnjena s polnilom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, taka 3D je. Tik preden drugo stran zaključiš, jo napolniš s polnilom. Zato pa je lahko bolj ploščata s širokimi kraki ali pa bolj napihnjena z ozkimi :) Mi je bilo žal, da nimam nič sivke doma, bi jo lahko noter zapakirala, bi še dišala :)

      Izbriši
  13. Krasna zvezdica in zelo lep domač okrasek.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...