8. sep. 2008

Kdor hitro kupi, dvakrat kupi :)

Malce sem si priredila slovenski rek :) ampak v mojem primeru čisto drži :)
3.9. ob polnoči naj bi se začele prodajati štampiljke iz serije Guardian Angel Whiff of Joy. Mene pa so fotografije čestitk s temi motivi že par dni prej dražile :) Tak je bil verjetno tudi namen ekipe ustvarjalk, ki so štampiljke dobile vnaprej.. In sem šla tako čisto slučajno pol ure pred napovedanim začetkom prodaje na njihovo stran pogledat, če se že kaj dogaja :) Vsa nova kolekcija niti v trgovini še ni bila, jaz pa sem se že zagrebla.. verjetno med prvimi :)


In od danes dalje sem ponosna lastnica teh dveh lepotičk. Sem ju že na peno nalepila in naredila prva odtisa.. da sem ju zapackala s črnilom :) meni sta čudoviti. In upam, da sta se odtisa v času, ko pišem tale post, že posušila in ju grem lahko pobarvat :)

2 komentarja:

  1. Uuuuuuu, sta lepi :)
    Me kar mika, da bi ti zagnjavila za kakšen odtis :)
    Se že veselim, ko bom videla čestitki.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...