25. sep. 2008

Zima se bliža

Danes sem dokončala čestitko, ki sem jo začela delati že včeraj. Enostavno hitreje ni šlo :)
Najprej pa hvala prijazni Lenčki, ki mi je dovolila, da si izdelam nekaj odtisov čudovite Tilde z venčkom. Motiv je res lep in sem komaj čakala, da ga začnem barvat.
Tilda je pobarvana s Tria markerji in naknadno okrašena po krilih z bleščicami, jagode bele omele na venčku so narisane z belim Sakura pisalom, cof na kapi in krzno škorenjcev pa so narejeni s snegom v tubi. Bleščice in sneg pa sem nanesla tudi na velik ledeni kristal, ki je izrezan s hroščkovo šablono. Komplet vsebuje šablono za izrez in šablono za embosiranje.
Bleščice in sneg potrebujejo malo več časa za sušenje, zato ponavadi en dan počakam, preden nadaljujem s sestavljanjem.
Tildo sem izrezala z mojim novim skalpelom, ki ga s posebnim nosilcem namestiš na kazalec.
Bela podlaga je embosirana s hroščkovo šablono Swirls, relief pa je senčen z oljnimi pasteli. Po robovih sem osnovo dodatno senčila z blazinico za štampiljke.
Tilda je na podlago nalepljena s 3D montažnim lepilom, prav tako vse snežinke in taga. Tibetan silver snežinka je iz starih nakitkarskih zalog, ki mi zdaj vse prav pridejo pri čestitkah :)
Pritrjena pa je z razcepko.

2 komentarja:

  1. joooj, kako je corti. všeč mi je, ker res lepo poudariš detajlčke in jih prilagodiš glede na priložnost. tista snežinkica da pa piko na i :))) prav lepo si jo 'ponucala'.

    objem, Princeska

    OdgovoriIzbriši
  2. Kot vedno čudovita čestitka. REs že diši po zimi. ;)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...