8. sep. 2008

Z novimi igračkami se je vedno luštno igrat

Ko sem že naredila testna odtisa novih štampiljk, sem si rekla, bom pa eno pobarvala... pa izrezala.. pa samo še poskusim, na katero podlago paše.. in je nastala tale čestitka :)
Na spletni strani nikjer ne piše, kako je deklici ime.. piše pa zato na računu :) Deklica je Melinda. Pobarvana je s Tria markerji, izrezana z nestiji in po robovih senčena z modro blazinico za štampiljke. Bel papir sem nato senčila še z oljnimi pasteli, ki sem jih pred dnevi prvič uporabila :) Samo še navadit se jih moram. Pa bo. Modra pikasta podlaga je kupljena pred časom, mislim, da je imela oznako Joy.

Roza podlaga je oblikovana s hroščkom in reliefno šablono z motivom srčkov, ter senčena s srebrnim oljnim pastelom. Motiv na hlačah in krila pa so barvana s Sakurinim stardust clear pisalom. Da bi se sploh kaj videlo, sem voščilnico slikala še ležečo. Ciklam gumbki so izrezani s šablono za hroščka, spodnji večji srček pa s ShapeCutterjem in šablono. Gumbki so privezani z zlato vrvico, srček pa je pripet z razcepko (brad), ki drži tudi tibetan silver rožico.
Modra podlaga je Rayherjeva izdelana voščilnica.

Takole pa izgleda moja trenutna zaloga oljnih pastelov, kupljenih v trgovini Art v City parku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...