4. sep. 2008

Rozi, moja stalnica :)

Nazaj k mojim barvam :) Žal pa slika ne pokaže vseh bleščečih dodatkov, ki so del čestitke.
Tilda je pobarvana s Tria markerji, kot zadnje čase večina motivov. Le krilca so pobarvana z roza lepilom z bleščicami. Bele pikice na srajčki so narejene z belim Sakura pisalom, prav tako rožica v vzorčku na hlačah. Vijugasti del vzorčka pa je polepšan s Sakurinim stardust pisalom. Zgornji del pa z Glaze prozornim pisalom :) Ja, dalo se mi je :)
Podlago s Tildo sem nato izrezala s krožno šablono in rezilom ShapeCutter. Imam ga že ravno eno leto in še vedno ga pridno uporabljam. Skupaj s šablonami, ki sem jih nakupila. Belo ozadje okoli Tilde je senčeno z dekorativnimi kredami. Če jih uporabljate, jih nikar ne pozabite fiksirati. Saj ni treba, da z dragimi umetniškimi fiksirji, tudi poceni lak za lase dobro opravi svojo nalogo.
Roza podlaga je izrezana z nestijem, tag je spellbinderjev. Roza rože so izrezane s hroščkom in original šablonami zanj iz kompleta štirih rožic. Ko so bile že izrezane, sem jih še enkrat spustila skozi hroščka, tokrat v embosing šabloni s pikicami. Marjetki pa sta izrezani s staro štanco, ki jo imam že dalj časa. Ostaja le še metuljček :) ta je odrezan s traku, ki sem ga pred časom kupila v Prometeju. Vse skupaj sem tokrat lepila večinoma kar z lepilom v spreju. Le marjetki sta prilepljeni s Sakurinim lepilom v pisalu, le na sredini.

Na pol narejenih oz. le pobarvanih motivov čaka doma še kar nekaj. Le časa vedno zmanjkuje, da bi vse končala.. ampak saj počasi bo :) se tolažim.

2 komentarja:

  1. Zelo, zelo lepa voščilnica. Škoda, da se na fotki ne vidi vseh bleščic, šajna ... :) Če je že na fotki tako lepa, kakšna je šele v resnici?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Petya meni je tale rozika res tako všeč. :) Sem jo na forumu pohvalila, samo jo moram obvezno tudi tukaj! Res je odlična!

    Papa

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...