29. sep. 2008

Poštarje enostavno moraš imeti rad.. včasih

Vsaj zadnje čase :) Prej so mi nosili samo reklame in račune. Zadnje čase pa se vedno bolj pogosto zgodi, da v nabiralniku najdem kak pripomoček ali material za ustvarjanje. Takrat bi ga kar objela od veselja.
Malo manj rada pa jih imam, ko v nabiralnik najprej dajo kako lepo čestitko, potem pa čez njo natlačijo toliko reklam, da jo čisto pomečkajo. Takrat pa piham od jeze :)
Danes me je v nabiralniku pričakal paketek iz spletne trgovinice s štampiljkami Whiff of Joy.
Moji sta Willow z vročo čokolado in Willow s kukiji.

1 komentar:

  1. oo, kaki fajn štampiljki. sem naročila prav ti dve pa še uno angelsko, pa sem si potem rekla, da bom rajši kakšno drugo, ker še vedno potem lahko hrčkamo :))

    se pa tej z vročo čokolado nisem mogla upret... itak jo bom pa najbrž pogosto potrebovala :)

    LP, Anja

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...