26. nov. 2008

Dojenčkasto leto

Letos je res veliko dojenčkov. Kamorkoli se obrnem v službi, vidim kak trebušček ali pa izvem, da je sodelavka na porodniški. Tako že dalj časa pripravljam material in delčke za dojenčkaste čestitke. Vsake toliko pa je kakšno treba tudi dokončati :)


Rumena osnova in piščančkast papir sta kupljena v Memories v Celju. Tildo sem pobarvala z markerji, le krilca so pobarvana s Sakura Stardust pisalom. Robovi tagov in osnove čestitke so okrašeni z blazinicama za štampiljke in nekaj različnimi štampiljkami. Krogca na prvi strani sta izrezana z nestiji in senčena z blazinico za štampiljke. Tag, krogca in notranjost čestitke pa sem pustila prazno, saj so ponavadi voščila osebna in niso ravno primerna za objavo.

Takole pa izgledata tagca:

Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Tilda, Fiskars komplet za rojstni dan
Papir: rumen in piščančkast papir kupljena v trgovini Memories v Celju
Barve: Tria markerji, blazinici za štampiljke, Sakura Stardust
Dodatki: modra okrasna rafija
Lepilo: Aero obojestranski lepilni trak
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, Fiskars luknjač v obliki klešč

5 komentarjev:

  1. Kako je fajn tale Tilda z dojenčkom in kot nalašč za čestitko ob rojstvu otroka. Lepa, lepa, lepa.....

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. iiiii :) pikica lepa.

    Krasna čestitka!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo luštna. Všeč mi je kako si jo barvno poštempljala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta je bolj za mamice kot dojenckasta, ampak mi je ravno zato vsec :)
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...