6. nov. 2008

Oranžno modro z marjetkami

Namesto, da bi se pripravljala na srečanje v Prečni, pregledala spisek, preštela koledarje za swap.. jaz čestitkam :)
Odtis Tilde z marjetkami sem že pred časom nahrčkala in ga zdaj končno uporabila. Enkrat za spremembo v bolj pomladnih barvah :)


13 komentarjev:

  1. Pri meni je podobno, le še hujše: Namesto da bi pripravljala srečanje v Prečni in kljukala seznamček, sedim pred računalnikom in kukam na bloge ... in odkrijem to lepotičko s takim lepim šopkom, fantastičnim papirjem za ozadje in nasploh čudovito kompozicijo! Vau.

    Upam, da je na tvojem spisku alineja - prinesi čestitke v Prečno ... če še ni, hitro dodaj, ker jaz bi tole še malo v živo poslinila! :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Te alinje pa res ni bilo :) mogoče jo pa še dodam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe pomladne barve ti hitro polepšajo tole grdo vreme! Čestitka je kot vedno fenomenalna! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Zimska, pomladna, jesenska ... vse so zelo lepe in jih je fajn pogledati v vsakem letnem času :)
    Tildine superge so mi všeč - le kje jih je kupila? :)

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa in svetla. Prava spomladanska. Enkratna je.

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi hi ta je pa čist hipijevska :)))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole je pa mix kar različnih slogov. In Tilda je iz F.A.N.T.A.S.T.I.Č.N.I.H barv! Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sonja, navdušena sem nad tvojimi ozadji za čestitke - a to doma sprintaš z interneta (vzorčki) na navaden beli papir ali kako drugače?

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za pohvale.
    N. včasih ozadja sprintam, tokrat pa so iz domačih zalog, ki sem jih nekoč odkupila od ene ustvarjalke. Tako da žal ne vem, katera firma jih je izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Men je pa vsec hipijevska :))))) In kar poslusaj Gumbek, ona ve, kaj govori. Se oglasim na mestecu, kjer bo treba snofat :))))

    Ajej, se enkrat gremo spat, pa sviz v Precno.
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  11. Sonja, v tem sivem vremenu, me je tvoja čestitka spravila v dobro voljo.

    OdgovoriIzbriši
  12. A tebi že seka na pomlad? Nič čudnega. Si naredila toliko čudovitih čestitk, da imaš pravico prehitevat.

    Je WAUUUU

    OdgovoriIzbriši
  13. Še dobro, da sem te spomnila, da moraš dodat alinejo "prinesi čestitke". Ker sem lahko tole poslinila ... pa še v vrečki ni bila ... prav slastno jo je bilo gledat. :) :) :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...