28. nov. 2008

Mini knjigica - čisto moja :)

Do sedaj sem za darilca naredila dve mini knjigici. Tale tretja, pa bo kar moja. Sem se šla po fotografiranju takoj podpisat na platničko :) da me slučajno ne zamika, da bi tudi tole kam naprej nesla.

Platnici sta prirezana stara CDja, oblečena v papir. Najprej sem poskusila po navodilih z neta, ko CD najprej zarežeš s skalpelom in potem na robu mize prelomiš. Pa rob ni bil najlepši. :( Zato je moj v.d. mož prinesel kar klešče, ki smo jih uporabljali za rezanje knauf profilov :) S temi je pa šlo.. le neko ravno nežno žensko orodje to ni :) CDja sem najprej polepila s papirjem in nato po robovih namazala še s Twin color v bakreno zeleni kombinaciji. V živo je bolj bakreno, kot na slikah :)
Prva stran je za okras dobila še odtis Willow z vročo čokolado, ki sem jo pobarvala z markerji.


Notranji lističi so malo manjši od platnic in so izrezani s ShapeCutterjem in okroblo šablono iz 200 g belega papirja. Ker se nisem mogla odločit, če bi imela črtice ali ne.. sem enostavno pustila prazne liste. Jih je pa kar 50, kar se tule ne vidi. Nato je sledilo le še luknjanje in spenjanje.


Zadnja stran je spet dodatno okrašena z odtisom štampiljke, ki sem ga že pred časom dobila pri Sandri. Dodala sem le še nekaj trakcev in knjigica je skočila v torbico.


Pa še slika napravice, ki sem jo uporabila za izdelavo knjigice oz. za luknjanje in zapiranje spirale. Predstavljam vam Bind it All v.2, kupljen tule http://www.craftobsessions.co.uk/
Zakaj tule, če pa ni najceneje? Zato, ker sem ga v dobila v 3 dneh. Ne pa v 3 tednih ali več iz USA.
Ogledovala sem si ga dolgo, od poletja, in premišljevala, če bi ga res imela.. in ja, ni mi žal.



Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Willow z vročo čokolado, za drugo žal nimam podatkov
Osnova: dva stara CDja
Papir: iz paketa Basic Grey
Barve: Tria markerji, vodenka, Twin Color Eberhard-Faber, Sakura belo pisalo, Sakura Clear Glaze
Dodatki: trakovi iz domačih zalog
Lepilo: belo lepilo za ustvarjanje
Orodja: Fiskars ShapeCutter in šablona krogi, klešče za rezanje kovine, BindItAll

12 komentarjev:

  1. Vau! To pa je bil projekt. Mi je zelo všeč tole s CD-ji. S čem si pa luknjala? Pa da si lahko CD preluknjala? Enkratna je, pa barve so ravno prave.

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajej :) kok je luštna :) in čisto prav imaš, da jo boš zadržala zase :)

    Tudi mene firbec matra, kako si luknjala CDjko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem kar dopolnila temo s sliko pripomočka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonja ima pa novo igračko! :)

    Čudovita je ta samo tvoja mini knjigica. Upam, da se ti je sedaj ne bo zdelo škoda uporabljat. :)
    Všeč mi je kako si ponucala CD-je za platnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, tole pa je nekaj!! Mi je zelo všeč! Ali lahko daš, prosim, še link, kje si to zadevico kupila. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Knjigice v taki in podobni obliki že dolgo občudujem. Ta, ki je drugačene, posebne oblike, mi je še posebaj všeč. Super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  7. O mašinca. Sploh se ne morm nagledat tele knjigice. Krasna je.
    Tale roza stvar bo pri tebi resnično super uporabljena!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau, kako je lepa naslovnica ... tiste rožice in kakav ... uuuu, superca. Res je čudovita, še dobro, da ostane pri tebi. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh, nastala je krasna knjigica. Za vezavo si uporabila book rings ali kakšno drugo zadevo?

    lp,
    Suzi

    OdgovoriIzbriši
  10. Se pridružujem vsem predhodnicam, kar so napisale glede tvoje in čisto tvoje knjigice. Zelo lepa za oko, uporabna za roko, priročna za torbico ... Čisto prav, da si jo obdržala zase!! :)

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  11. It's a kind of magic... Prelepa je!Tudi jaz je na tvojem mestu ne bi dala iz rok :P

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepa knjigica je. Barve so mi še posebej všeč, ideja je pa zabavna in zelo koristna... za ponucat ;)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...