24. nov. 2008

Sneg in snežak Herb

S snegom, ki je danes začel padati v Ljubljani, sta v moj nabiralnik prišla tudi dva snežaka Herba, kupljena pri Whiff of Joy. Zjutraj je bil sneg še bolj moker in se je sproti topil, zdaj pa tule pri nas že izgleda belo.. no, tam pod lučmi :)

Ker pa nove štampiljke le ne morem samo pospraviti v predal, sem pobarvala Herba. Kot največkrat kar z markerji in blenderjem. Vijugice so okrašene s Stardust pisalom, rdeče jagodke pa s prozornim Glaze pisalom. Le da se tega na fotografiji ne vidi, kot vedno :(
Napis sem oblikovala kar na računalniku in ga sprintala. Oval s snežakom in krog z napisom sem izrezala s ShapeCutterjem, oranžni podlagi pa z nestiji in hroščkom. Vijugava vogalčka sta bila v osnovi bela in sem ju že pred časom izrezala na obisku pri Sandri. Prilepljena sta z lepilom v pisalu. Danes pa sem ju le še potepkala z modro blazinico za štampiljke, ki sem jo uporabila tudi za senčenje roba papirja z napisom in snežakom. Vzorčasti papirji so iz domačih zalog, snežinko - razcepko pa sem pred časom kupila v Memories.


Zdaj pa moram hitro pospraviti ostanke tega ustvarjanja, potem pa grem lahko naprej skozi okno opazovat ples snežink.

Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy - Herb
Papir: modra in oranž osnova kupljena v Art-u, vzorčasti papirji iz domačih zalog
Barve: Tria markerji, Sakura Stardust clear pisalo, Sakura Glaze clear pisalo, blazinica za štampiljke
Dodatki: vijugavi vogalčki izrezani s hroščkovo šablono, razcepka snežinka
Lepilo: Aero obojestranski lepilni trak, Sakura lepilo v pisalu
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, Cuttlebug, ShapeCutter, Spellbinders Nestabilities

5 komentarjev:

  1. Tale snežak deluje malo navihano, kot bi vedel, da zunaj senži :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si jo skombinirala. Snežakec pa res zgleda navihano. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mogoče se zdi smešno, ampak meni je tokrat zelo, zelo všeč napis. Si ga bom kdaj sposodila :)
    Herb je pa tako ali tako prikupen. Še bolj, ko je pobarvan na tvoji čestitki!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Motiv snežakca je res originalen, ni klasičen kot smo jih vajeni. Lepo;)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...