2. nov. 2008

Čudovit dan za šivanje

Včerajšnji praznični dan je bil tako turoben, da res ni bilo za okoli hodit. Razen obveznega obiska pokopališča in prižiganja svečk v spomin umrlim.
Pa sem se usedla za šivalni stroj in šivala. O tistih popravkih, menjavah elastik, šivanju luknjic res nima smisla razlagati :)
Nastali pa sta dve oblačilci za mojo hčero, ki ju lahko pokažem.
Prva je spodnja majčka iz bombaža z elastanom iz domačih zalog ostankov. Kroj sem prerisala iz Ottobre, od koder zadnje čase uporabim večino krojev za mojo dečvo. Majčka ne bi bila nič posebnega, če ne bi nanjo prilepila odtisa Kaji najljubše Winxice, ki sem jo sprintala na papir za transfer na tkanino.



Drugi izdelek pa so trenerka hlače. Nastale so iz ostanka blaga, ki sem ga nekoč skrojila za niti ne vem več koga.. kose sem prekladala po omarah, v smeti mi jih je bilo pa vendarle škoda vržt. Tako so se zdaj končno spremenili v uporaben izdelek :)
Kroj sem prav tako prerisala iz revije Ottobre z otroškimi modeli. Namenjen je sicer za poletne hlače iz elastičnega bombaža, pa je prav dober tudi za trenerko :)
Da pa ne bi bile hlače povsem običajne, sem del ene hlačnice, še preden sem hlače dokončno sestavila, porisala z rožicami z barvami za blago in jih nato še obšila.
Okrašene dele hlač sem sestavila, zarobila spodnji rob hlačnic, všila elastiko in tu so nove hčerine hlače :) fotografirane so precej od strani, tako da izgledajo široke. V resnici so ozke :)

10 komentarjev:

  1. Oh ja...
    Kdor zna, pač zna. Pa ni važno česa se lotiš, vse je enostavno super!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo, jaz bi tudi imela takšno trenirko!

    Res, obvladaš šivanje in vse kar zašiješ je krasno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si pa res majstorca v vsem! Zelo lepe trenerke in pa majčka! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj ne vem, kaj ti gre bolje: šivanje ali čestitkarjenje :)
    Pri obeh si natančna, iznajdljiva ...
    In je luštno pogledati: oblačilca in čestitke!!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Res lepo šivaš, izgleda kot original. Pa tista sličica na majici je super ideja. :)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tele tvoje spretnosti bi z veseljem tudi moja hči mela pr svoji mamici ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. A dej in še obšila si jih }:-)

    Sonja nadpridna si, tvoje šivanje me pa vedno malo v togoto spravi. Šivaš prav take stavri, kot bi jih jaz če bi znala šivat in ko vidim tvoje natančne zadevice vem, da nima smisla da začnem :))

    PS: res se splača sčistit krtačo od sesalca ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, ti si pa res super mama in super ustvarjalka. Res ti rata vse, česar se lotiš. Sem kar ponosna, da te poznam :)

    Lp, Marička

    OdgovoriIzbriši
  9. Pridna mama. Super stvari za svojo hčero narediš. A je kaj ponosna nate? Je, a ne da je? :o)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...