4. nov. 2008

V klasičnih novoletnih barvah

Čudovit motiv klečeče Tilde sem dobila pri Lenčki. Saj sem imela v mislih nekaj nežnega, pastelnega, pa je rdeča barva kar iz škatlice s flomastri skakala :) Tilda je pobarvana s tria markerji, krilca pa z gel barvo z bleščicami. Na podlago je prilepljena s 3D lepilom.

Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia - Tilda
Papir: rdeča osnova kupljena v Art-u, zelen papir iz Lidlovega kompleta, vzorčasta papirja sprintana s spletne strani Printable heaven
Barve: Tria markerji, Sakura Med belo pisalo, blazinica za štampiljke
Dodatki: razcepke snežinke iz trgovinice Memories v Celju
Lepilo: 3D montažni trak, Aero obojestransko lepilni trak
Orodja: Fiskars rezalnik papirja

8 komentarjev:

  1. Veš, da je prav simpatična, čeprav je rdeča. Se mi zdi, da je kar pravšnje barve glede na ozadje ;).

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi hi, je že morala skakat :), ker se tudi meni dopade barvna kombinacija...

    OdgovoriIzbriši
  3. :) luštkana

    Meni tale Tildika zgleda, kot da nekaj prosi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Cukrček je. Pa klasika itak zažiga. :)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je lepa tale "proseča" Tilda. :) In celotna čestitka je itak luškana! Predvsem so mi všeč žive barve papirja. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo, to je pa čisto božično-novoletna Tilda, ker so takšne barve :) Mi je zelo všeč!!!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni so tudi všeč čudovite barve. Kar se je ne morem nagledat, tako je lepa.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...