1. feb. 2009

Angel

Ob pospravljanju odtisov sem našla tole deklico. Štampiljko sem kupila pred kratkim, jo odtisnila, potem pa pospravila. Danes sem jo pobarvala z distresserji ter okrasila s Glossy Accents, Sticklesi ter sakurinim stardust pisalom. Ozadje je izdelano s šablono za hroščka, ki sem jo vnaprej pobarvala z isto barvo distresserja in valjčkom. Na tak način je obdelan tudi papir, iz katerega sem izrezala srčka. Za ta dva sem uporabila ShapeCutter in šablono. Potem pa sem se začela igrat, z razpokajočimi barvami, sticklesi, čipkami.
Takle je rezultat :) v živo pa mi je veliko bolj všeč :) barve so veliko manj izrazite in bolj usklajene :)


Uporabljeno:
Štampiljke: Whiff of Joy Melinda helping angel
Papir: rdeča osnova iz domačih zalog, vse ostalo je v osnovi belo
Barve: distresserji (tattered rose, faded jeans, fired brick, antique linen, vintage photo)
Dodatki: Glossy accents, Stickles, rdeč trak iz Mullerja, plastičen dodatek za perilo s kristalčkom
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, glossy accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, Fiskars naprstni skalpel, gumijast valjček, ShapeCutter in šablona srčki, Cuttlebug in reliefni šabloni pikice ter srčki

9 komentarjev:

  1. Uf krasno igranje z barvami :)
    Kako pa potem iz šablone spraviš barvo? gre z vodo dol?
    Čestitka je enostavno krasna!!

    OdgovoriIzbriši
  2. o, lepa, lepa, všeč mi je čipkica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa čestitka. Kako lepo si jo spet pobarvala!Ti se super igraš s svojimi igračkami, vse ti rata zelo lepo.Čipkica je pa prav luštna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep angelček. Ta embosirana in hkrati pobarvana podlaga mi je super.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zopet ena lepotica izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je in čipka naredi svoje...doda tisti romantični čar in še bolj poudari embosirano ozadje. In zelo lepo pobarvano. Ko bom jaz Velika, bom tudi takole znala .)

    OdgovoriIzbriši
  7. prečudovito si jo sestavila!! vse je tematsko usklajeno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prečudovita je, všeč so mi barve, ki si jih uporabila, lepo pobarvano! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...