23. feb. 2009

Nagrada

Nekaj nagradic sem, priznam, spregledala, ali pa jih pozabila prilepit na blog. Dnevi so enostavno prekratki ali pa samo prepolni.
Tale pa si zasluži objavo. Bolha mi je dala nagrado za komentiranje njenih objav. In zdaj naj bi jo jaz posredovala naprej?
Težko, ker mi komenarji vseh pomenijo veliko. Nekatere se oglasite skoraj ob vsaki objavi, druge bolj poredko, pa to enostavno ne more biti merilo. Zaenkrat nagrado podeljujem kar vsem, ki se oglasite na mojem blogu in poveste svoje mnenje, tudi če le to ni pohvala :)

2 komentarja:

  1. No, torej sem tudi jaz dobila nagrado :) hvala:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za nagrado. Jaz ti tudi podarjam nagradico:) in se ti zahvaljujem za komentarje.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...