26. feb. 2009

Moje nove Gorjuss deklice

Že od napovedi škotskih trgovcev s štampiljkami Sugar Nellie, da prihajajo deklice Gorjuss tudi v obliki štampiljk, sem jih čakala. :) Naročila sem jih v prednaročilu v trgovini Funky Kits, posamezne naj bi bile v prodaji šele proti koncu marca. Danes sem končno dočakala naročen paketek. Vse ostalo sem postavila na stranski tir in prejeto gumo nalepila na EZ mount peno ter motive izrezala. Prvi odtisi so vedno posebni :)

In kako naj potem izberem le eno, tisto, ki jo bom pobarvala prvo? Najraje bi se lotila kar vseh naenkrat, pa vendarle ne gre :) Pa naj bo prva tale deklica s ptičko. Motiv je odtisnjen z VersaFine črno blazinico in pobarvan z distresserji. Ptička je poudarjena z Glossy Accents 3D medijem. Podlaga je izrezana s hroščkom in nestiji ter senčena po robovih z distresserji. Zvezdice iz paketa okraskov za mobitele so prilepljene z Glossy Accents, ki sem ga dala tudi na sredo vozla traku, da se ne razplete in z njim prilepila gumba ter rožici. Kar dosti lepim s tem medijem, saj zeloooo dobro prime. Kje sem videla, da se s 3D medijem tudi lepi? Pri Timu Holtzu, jasno :)
Rožici sem okrasila z dvema velikostma štampiljk iz serije Stempelglede Grunge, nato pa ju izrezala s štanco. In po robu senčila ter malo okrasila z razpokajočo barvo. Štampiljke iz iste serije so uporabljene tudi za vijugavo okrašen rob črtaste podlage.


Uporabljeno:
Štampiljka: Sugar Nellie Gorjuss, Stempelglede
Papir: rumena osnova iz domačih zalog, vzorčasti iz kompleta K & Co
Barve: distresserji (tattered rose, antique linen, broken china, mustard seed, worn lipstick, weathered wood), Crackle paint broken china
Dodatki: rože, stekleni kristalčki zvezdice - okraski za mobitel, saten trak iz domačih zalog, gumbka, moder okrasni trak, Glossy Accents
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, EK štanca rože, Cuttlebug, Nestabilities Label 1, luknjač Fiskars v obliki klešč

18 komentarjev:

  1. Tvoje čestitke so vse tako lepe.
    Vidim, da sem prejšnjo skoraj zamudila. Jo pa zato občudujem zdaj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, tele gorjuss girls so tako lepe, prav fauš sem ti, da jih imaš. Sam si jo lepo uporabila v čestitki, zdaj bom še bolj pogosto visela na tvojem blogu in se slinila nad temi lepoticami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiiiiiii :) spet še ena lepotička :) Rožice si tako lepo naredila, papirček mi je tudi všeč...celotna kompozicija pa itak!

    OdgovoriIzbriši
  4. No, zdaj pa ne bodo samo Tilde :) Te Gorjuss punčke so tako kjuti. Na tvojih čestitkah pa pridejo še lepše do izraza. Med vsem drugim mi je na tej čestitki všeč obdelava rožic. Res izvirno in zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fenomenalna čestitka, lepe barve si kombinirala. Tale štampiljka je pa prava lepotička, lepo pobarvana! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična čestitka! Še posebej mi je všeč obdelava rožic in senčenj okvirčka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kot celota je tale res čudovita. Vse paše skupaj tako, da bolj že ne bi moglo.

    In končno lahko rečem, da so mi ene punčke prav zares všeč. Definitivno me tale bolj prepriča kot pa Tilde, Melinde ali Sarike.

    OdgovoriIzbriši
  8. U, si pa hitra. :) Super čestitka, te barve so mi ful všeč.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne štampiljke. In pa čudovita čestitka :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, štempiljka je krasna, ampak rože so res originalne in izbira barvi...škoda je da ne organiziraš tečaj... bila bi res dober demonstrator (za cuttlebug, markerje, distresserje, štance, štempiljke...:) vsi proizvajalci pripomočki za ustvarjanje imaju korist od tvojih voščilnic ker ih najboljše zastopaš!
    LP
    radovedna

    OdgovoriIzbriši
  11. Super lušna čestitka in pa res sijajne deklice.Sem prav res vesela zate.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. uhhhhhh krasna je!!!
    in verjamem da bodo tudi ostale :)
    kdaj prideš na čvek z vso bojno opremo???
    mam tut jest kar nekaj novih :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Uf, kolk je fina! Pupike so krasne, sem si jih takoj ogledala! Tudi meni je všeč, kako si obdelala rože, da se odlično ujemajo z ozadjem!

    OdgovoriIzbriši
  14. ooo, kako so luštne tele pupike! O čestitke pa samo to: UAUUUU

    OdgovoriIzbriši
  15. tele pupe so pa tudi meni zelo zelo všeč - ma sej so mi pa tilde tudi prirasle k srcu :)))

    OdgovoriIzbriši
  16. kaaaj so dobre :))) superca, mogoče so mi celo lepše kot tilde. nekaj svežega. in krasne barve. tale turkizna... uuu.

    OdgovoriIzbriši
  17. Gorjuske, kaj? Pa tale je čisto v mojih barvah ;)
    Všeč. Sem vedela, da mi bodo gorjuske všeč, ko sem videla preview.

    OdgovoriIzbriši
  18. Joooj kok sem ti fouš, da si dobila Gorjuške že včeraj :))))
    Jaz danes čakam poštarja kar pred vrati :))))))


    Čestitka je pa ..... skoraj da nimam besed. Le ena mi še ostane.
    Prečudovita :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...