19. feb. 2009

Koooončno WOJ komplet in bombonček

Pa sem le dočakala spomladanski kompletek Whiff of Joy štampiljk. Navdušenje ob prejemu zdaj niti ni več tako veliko, kot bi bilo, če ne bi vseh motivov že videla na čestitkah. Očitno odločitev, da sem komplet naročila med prvimi, takoj ko je bilo možno, ni bila najboljša. Ob prednaročilu kompletov sem navajena, da ti denar trgajo takrat, ko gre pošiljka na pot, pri WOJ so se odločili, da trgajo takoj. Kar pomeni, da sem komplet plačala več kot mesec pred prejemom. Ne, ni mi prav.
Magnolijin komplet včasih naročim več mesecev vnaprej, pa mi vedno trgajo šele ob oddaji na pošto. No, pač nisem vnaprej preverila, vem pa za v bodoče.


Bolj vesela pa sem bila informacije o bombončku. Post, kjer je bilo navedeno moje ime, sem samo površno preletela in ga dala med prebrane, ne da bi opazila, da sem med prejemnicami. Tako bi ostalo, če me ne bi prijazna Bolhca opozorila na bombonček s svojim komentarjem. Hvala še enkrat. Najprej sem mislila, da me heca, potem pa sem le šla gledat med bloge prodajalcev. Le tam se namreč včasih zagrebem :)
Kot izžreban "follower" bloga Sugar Nellie dobim še ne videne štampiljke Elisabeth Bell, ki je tudi avtorica spomladanskega kompleta WOJ :) Jupiiii, komaj čakam.

Zdaj pa grem tole gumo na EZ prilepit in odtisnit.. prvič.. čisto deviški odtis.

7 komentarjev:

  1. Kak luškan kompletek. Še lepša pa je (vsaj zate) novica o bombončku. Držim pesti, da ga čimprej dobiš in kaj lepega pokažeš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam za kompletek štampiljk in zmagani bonbonček. Zdaj pa pridno na delo, da čim prej vidimo nove umetnine.
    Lp!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam za kompletek, ti privoščim. vem , da ga boš dobro izkoristila in se veslim novih lepotičk izpod tvojih rok.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz ti čestitam za bonbonček in komaj čakam kakšne lepotice boš dobila. Sem bila pa tudi jaz razočarana nad WOJem, predvsem nad tem ker smo tako dolgo čakali na paketke, drugače so mi pa štampiljkice full všeč, upam, da bodo tebi tudi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo, da si končno dobila štampiljke :) Zdaj pa imam tudi jaz nove blazinice in čisto lahko štempljam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa sva jih dobili, ane :) Res pa sem jih jaz naročila v zadnjem trenutku. Pa čestitke za bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jeee! nove štempiljke! Res - medtem ko ih čakaš so ti dragocene, kdaj ih dobiš...več želiš nekatere nove :))
    radovedna

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...