15. feb. 2009

Pa ga je dočakala..

Kolesarka Tilda je lepo potrpežljivo čakala kolesarja Edwina.
Odtisnjen je z VersaFine blazinico in pobarvan z distresserji. Vzorčasti papirji so iz nahrčkanih zalog, vem pa, da so bili kupljeni v Memories v Celju.
Metuljčka sta izrezana s hroščkom in šablono zanj ter pobarvana z Rangerjevimi razpokajočimi barvami. Na podlago pa sta prilepljena z Glossy Accents medijem, ki zelooo dobro drži take malo odstopajoče dodatke. Noben 3D lepilni trak ne prime tako dobro.


Uporabljeno:
Štampiljke: Hanglar & Stanglar Edwin
Papir: drap osnova in vzorčasti papirji iz domačih zalog
Barve: distresserji, crackle paint - razpokajoče barve
Dodatki: metuljčka
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, rezalnik krogov, cuttlebug, šablona metuljčka


Presenečena pa sem bila tudi jaz, saj sem prejela moje prvo "Podaj naprej" darilce. Anja mi je poslala v skrinjico zapakiranega škratka :) Prav kjuti je.
Zdaj pa bo verjetno čas, da tudi sama oddam darilca, kajne :)

8 komentarjev:

  1. Pa smo dočakali kolesarja. :) Krasen je! Barvna kombinacija je kot vedno super in za tele metuljčke sem ti kar fouš. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dejstvo je, da si profesionalka mehkega srca!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. wow krasna je!!! me pa zanima, kateri odtenek razpokajoče barve (rjava) je?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vsem.
    Urška, če se le da, uporabim iste odtenke za barvanje in dodatke, tako da sta metuljčka faded jeans in vintage photo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zopet ena krasna čestitka. Tista rumena rutka je tako kjuti.
    Oooo, in novo "oblekco" imaj tvoj blog. Pa ob imenu si lahko zdaj predstavljam še osebo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale kolesarka je super in čestitka je prelepa. Ravno za današnji sončen dan.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super. Vsi na kolo za zdravo telo. Pa še sonček je , pa metuljčki, pomlad bo kmalu tu.Na tvojem blogu že krepko po njej diši.Aja čestitka je 1A, kot vse tvoje, motiv je pa sploh kjut.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. všeč so mi tvoje barve in všeč mi je ker se pri barvanju "držiš nazaj" in potem je vse tako ubrano . Lovely

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...