26. feb. 2009

Preveč novega na kupu

Zdaj, ko sem prvo Gorjuss deklico naredila, se lahko vrnem k spomladanskemu kompletu štampiljk Whiff of Joy. Ne morem se odločit, katere so mi bolj všeč. So enostavno preveč različne.
Tudi ta deklica je pobarvana z distresserji in okrašena z belim Sakura med pisalom ter Glossy Accents, s katerim sta poudarjena sredina mašne in cvetovi šopka.
Podlaga odtisa je izrezana z nestijem in hroščkom ter senčena z distresserjem in naprstno gobico.
Spodnji rob vzorčastega papirja je odrezan z robno štanco Marthe Stewart Doily Lace.
Cvetovi okoli podlage odtisa so izrezani iz dveh papirjev, zelenega vzorčastega in rdečega. Sredina cvetov pa je narejena z Liquid Pearls v roza barvi. No, krogci niso ravno najlepši, pa bodo že OK :)



Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Spring kit - klečeča Willow z rožami
Papir: rdeča osnova iz domačih zalog, vzorčasti iz kompleta, kupljenega v Memories
Barve: distresserji (tattered rose, antique linen, shaby shutters, peeled paint, worn lipstick, fired brick), belo Sakura med pisalo
Dodatki: rože, Liquid Pearls
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, EK štanca rože, Cuttlebug, Nestabilities, robna štanca Martha Stewart Doily Lace

11 komentarjev:

  1. Ulala je nekdo produktiven danes. Kar dve voščilnici v enem dnevu! Obe sta super lepi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa, tako slikica, kot čestitka. Vedno znova pa občudujem tvoje barvanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta čestitka je skoraj v takšnih barvah kot tvoje ozadje na blogu :) Joj, ne, v takšnih barvah je čestitka, ki si mi jo poslala in me "gleda" tukaj nad računalnikom :)
    Lepa je ta Gorjuss deklica. In seveda čestitka. Pa naštancana čipka tako lepo pride.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo, zelo lepa......
    Človek bi se kar zaljubil vanjo.

    OdgovoriIzbriši
  5. O kak cukrček, zelo lepo narejena! Tale naštancana čipka jezelo lepa! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  6. Veš kaj ti jaz svetujem, da kar vse naštempljaš in pobarvaš naenkrat pa sestaviš čestitke. In potem nas zbombandiraš z 10 čestitkami naenkrat. :):):) A bo šlo? Ker tole ena po ena traja preveč dolgo. :) Je pa luštna čestitka, sploh ta štanca mi ne da miru zadnje čase.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni tele štampiljke iz spomladanskega kompleta niso tako zelo všeč :( imam občutek, kot da je Elizbeth malo izgubila grif najtalepših :(
    No, vse sicer niso za odpis, sploh če jih prime v roke mojsterska Petyina roka :)
    Všeč mi je kombinacija barv - so take hude pomladanske, ko trava ozeleni in dobi najlepši ton zelene barve :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super je! Ob njej imam občutek sproščenosti in upanja spremeniti stvari. Spominja me namreč na flower power - žive barve, rožice in trak v delkličinih laseh. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepa! Ta zeleno rdeča kombinacija, nežno dekletce in tople rdeče rožice... Me kar zamika, da bi se tudi v izdelovanju voščilnic preizkusila ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Fenomenalna čestitka, ti je spet uspela :) Barvna kombinacija mi je super, sploh ker mi je rdeča barva tzelo pri srcu :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...