30. mar. 2009

Črno-rdeče-bel izziv

Virusi so nas zadnje dni pošteno zdelali doma, tako da me tudi ustvarjanje ni premamilo. Dečva kuha že od petka, mene je pošteno zvilo le v soboto, zdaj pa gre na bolje.
Na blogu Magnolia Vs Stampavie sem opazila izziv v zanimivi barvni kombinaciji. Se pa na mojem izdelku vidi, da črna ravno ni moja barva :)
Tilda, metuljček in travice so iz spomladanskega klub paketa. Tokrat mi je cel paketek všeč, le časa, da bi ga odtisnila in uporabila nekako ne najdem.
Štampiljke sem odtisnila z VersaFine blazinico na bel fotokarton, ker dobro prenese mokro barvanje z distresserji. Najprej sem odtisnila in pobarvala le Tildo, nato pa počasi dodajala še ostale štampiljke. Najprej metuljčka na roki in še enega za 3D učinek, saj je zgornji prilepljen le na trupu. Da bi lahko lepo odtisnila trave, sem morala najprej Tildo odtisniti na tanjši papir, jo izrezati in izrezan motiv položiti preko že odtisnjene in pobarvane. Le tako odtisi trav niso vidni na prej odtisnjeni Tildi. Metuljčki v travi so poudarjeni z Glossy Accents, rob kril metuljčka v Tildini roki pa s Sticklesi v temno sivi barvi. Dobila sem jih kot bonus ob večjem naročilu in so kar nekaj časa čakali, da sem jih prvič uporabila.
Še nekaj rožic, čipk in tab za kak napis, pa je čestitka narejena.


Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Tilda, metuljček in trave, Stempelglede robovi in rožice
Papir: črna in rdeča osnova iz domačih zalog
Barve: distresserji, Stickles, Glossy Accents, Sakura Med belo pisalo
Dodatki: čipke, rožice
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, 3D montažni trak, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, Tab štanca, štanca rožic v dveh velikostih.

11 komentarjev:

  1. Čudovita je, super lepe barve! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Upam, da se dete hitro pozdravi. Je grozno, ko se kakšna vročina kar vleče in vleče.
    Čeprav črna ni tvoja barva (kot praviš) si super skombinirala tole.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super čestitka, dobro si uporabila te barve. Motiv je super pobarvan. Tvojemu sončku pa želim, da čimprej ozdravi
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta kombinacija je meni super mega, čeprav se je ne poslužim prav velikokrat.

    Všeč mi je tisti stranski dodatek za napis in vse to, kako spišeš celotni postopek izdelave. Kot bi gledala preko tvojega ramena kako ustvarjaš.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh so lovely!! I love your colouring :)

    Hugs, Susa

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita barvna kombinacija in seveda prelepo barvanje!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi Sonja! I love your card, it is beautiful!

    Have a great week!

    Hugs, Gunhild

    PS. Thank you for visiting my blog, leaving such a nice comment! I just wanted to let you know that the new stamp collection will be available in several stores in May. And the stamps will be available in even more contries soon :) (I will put a message on my blog)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale je pa meni tkoooooooooooo všeč :) čist moje barve - tko bolj darkerske :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Stunning card absolutley beautiful, sue.x

    OdgovoriIzbriši
  10. I love your card, fabulous colouring!

    xx Naoual

    OdgovoriIzbriši
  11. Hello Sonja, i love your cutie card so much. I will be back for looking ;o)

    Hugs Anja

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...