25. mar. 2009

Včeraj zašito

Takole pa izgledata rezultata včerajšnje šivarije in packanja. Jaaa, obe sta rozi :)))

Prva majica je narejena iz rebrastega bombaža, le izrez okoli vratu je obrobljen z gladkim materialom. Motiv Winxice sem sprintala na papir za transfer na blago, obrezala ob motivu in nalikala. Zaradi rebraste osnove je motiv prekinjen s črtami, kar mi je všeč. Je pa majčka že dobila nekaj packic pred fotografiranjem :)
Enak motiv sem že nalikala tudi na spodnjo majčko iz elastičnega bombaža, pa se še kar drži, čeprav je papir Canonov, star več kot 10 let, printer pa HPjev.

Druga majčka je pravzaprav tunika na ven iz gladkega bombaža z elastanom. Ker si dečva z največjim veseljem majice obrača narobe (in pravi, da sem za to jaz kriva, ker nimajo spredaj nič narisano) sem ji na sprednji del napackala dve packi. Uporabila sem staro šablono, ki sem jo že pred leti naredila iz plastične mape za papir in barve za blago Pebeo. Te so se mi še najbolje obnesle in dobro prenašajo pranje ter sušenje v sušilcu. Čez prvo ciklam barvo sem z zlatim flomastrom za blago, ki sem ga lani kupila na Korziki, nanesla še nekaj bleščic.

Blago za obe majici sem ob zadnjem potepanju z Nelyo kupila v trgovini Lokateks v Škofji Loki. Res da blago ni najbolj poceni, zato pa se majicam stranski šivi prav gotovo ne bodo sprehajali naokoli, ne bosta zbledeli, se razvlekli, scufali.. Material je vreden svojega denarja.

16 komentarjev:

  1. zelo lep rezultat. super obvladaš šivanje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, tako "packasto" bi pa tudi jaz imela! Sicer sta pa obe prav lepi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, to si sama sešila?!! Vsa čast!! Ali kot bi rekel Srečko: kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna. To bo tvoja "dečva" rada nosila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta mala je sigurno vesela, sta ti majici v njenih barvah- zelo luštni.Res si mojtrica, kar primeš v roke,se spremeni v umetnino.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pridne šiviljske roke.
    In super majici.
    Tudi meni je packasta bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi šivanje ti gre dobro od rok, kar se vidi, meni so packe tudi bolj všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Full srčkani majčki.
    Tudi jaz rada obiščem Lokateks, ampak se še nisem okorajžila, da bi kupila kakšno blago za majico, ker ne vem kako bi se šivalo, bi vleklo, ... Imam namreč le navaden šivalni stroj ne pa overlok.

    Kako šivaš tako blago?

    LP, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  9. Tanja, sama imam oba stroja. Ker je overlock že precej v letih in ne dela dovolj močnih šivov, da bi šivala samo z njim, vse šive najprej zašijem z navadnim strojem s stretch iglo z zaobljeno konico, da ne raztrgam niti, nato pa obrežem in obrobim z overlockom. Nazaj zarobljene robove ali prešive čez šive pa delam ponavadi z dvoiglovko na navadnem stroju. Saj bere se verjetno zakomplicirano, pa je vse skupaj res hitro narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ful dobro! Pa to si sama majčko naredila? Res ful dobro. Jaz se samo matram in režem, nastane pa nič. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vsa čast! Res sta lepi. Ampak "dečvi" je pa gotovo Winxica bolj všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. To pa tebi ornk lepo laufa!

    OdgovoriIzbriši
  13. Super sta ti uspeli! Si pa res "deklica za vse" :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepi majči sta obe. Krasno si ju naredila.

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasni majčki. A rozike imate v genih? :):) So pa tiste packe prav luštne.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  16. ko bom velika bom znala šivat kot ti!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...