12. mar. 2009

Moj prvi blog candy

Danes sta me razveselili dve štampiljki, ki sem ju prejela kot Blog Candy na blogu Sugar Nellie. Žreba sem se razveselila, nestrpno čakala, nato pa skoraj pozabila nanju.. Sem ju bila pa pošteno vesela :)

Najprej sem nameravala odtis pobarvat z barvicami in špiritom, z novokupljenimi papirnimi brisalci, potem pa sem se le odločila za že preverjene distresserje.
Postavitev sem našla na Sketch saturday blogu.


Uporabljeno:
Štampiljka: Sugar Nellie - nova štampiljka iz serije Elisabeth Bell, ki še ni naprodaj
Papir: roza osnova iz domačih zalog, vzorčasti papirji Basic Grey Lilykate
Barve: distresserji
Dodatki: prozorne kapljice
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents za kapljice
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, štanca Paper shapers marjetica

14 komentarjev:

  1. O kaka lepotička, čestitke za bombonček. Zelo lepa štampiljka, in lepo si jo pobarvala! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je, ker si tako lepo združila barve in motiv. Vse skupaj izžareva prijetno milino.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale štempiljka je pa res lepa, ti kar zavidam. Naredila si spet super čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke - res si dobila lepi štampiljki. Ta deklica je pa tako nežna, da jo bo rahel pomladni vetrček odnesel :) Tudi pobarvana je nežno. In tiste kapljice so tako krhke :) Joj, mi je všeč - celotna čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za tako čudovit blog candy, ki je priletel v prave roke. :) Voščilnica mi je pa res tako lepa nežna, pomladna...uff komaj čakam tisto čisto tapravo pomlad. Še malo pa bo! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. O, lej jo. Pa si jo le dobila. :) Super čestitka. Tisti spirit pa le probaj, da vidimo kaj fenomenalnega lahko nastane.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  7. Če tako dobro obvladaš distreserje, boš špirit tud!! Čudovita barvna kombinacija, pa te steklene solzice so mi ZELO všeč!

    OdgovoriIzbriši
  8. O kok je lepa!!!
    Tale deklica je resnično tako ljubka, ti pa si jo enkratno pobarvala in sestavila!!!
    Tko kot ti znaš!

    OdgovoriIzbriši
  9. Gorgeous card. Love the image and the pretty papers. Michele x

    OdgovoriIzbriši
  10. jej, je lušna :)

    pa tele prozorne perle/ kapljice..full so dobre:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke za bonbonček. Cakana štampiljka in zelo lepo pobarvana.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj, kako luškana deklica. Pravi sladkorček in tako lepo si jo pobarvala. Svetovna je.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitam za blog candy - štampiljka in čestitka je prava paša za oči.Ne morem se je nagledat.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...