14. mar. 2009

Ste mislile, da ne znam?

Narest čestitke brez punčke namreč ? Ja, pa je šlo. Je bil en tak luštn dan, da me je prav zamikalo narest nekaj drugačnega.
Še pred kosilom smo se odpeljali do Vrzdenca pri Horjulu in si ogledali Zoo park Rožman. Živalski vrt je v primerjavi z mestnim sicer majhen, je pa vreden obiska že zaradi prijaznega sprejema domačih, maloštevilnih gostov in prijaznih živalic. Medveda se nista dala motit, sta se prav po domače valjala na hrbtu, divji puran nam je ves čas našopirjen grozil, lame so nas z zanimanjem opazovale, kozice pa nam skoraj poskakale v naročje čez ograjo. Še zajčka sta nas prišla pogledat. Nosati medvedek pa je kot za stavo tekal okoli in skakal skozi odprtine svojega domovanja. Za spremembo je prav pasalo. Naslednjič pa gremo spet do Munchna, za cel dan :)
Doma sem nato hitro skuhala krompirjev golaž, po kosilu pa poiskala tole štampiljko.
Kupila sem jo na sejmu v Vicenzi. Pobarvana je z distresserji in tole res ni majhen zalogaj.. en kupček malih podrobnosti. Zato pa je vse ostalo bolj enostavno. Rožice so izrezane s hroščkom ter poštempljane z vijugavimi štampiljkami, nato pa sem dodala le še nekaj "dudlanja" z belim pisalom.


Uporabljeno:
Štampiljka: Inkadinkado, vijuge Autumn Leaves
Papir: modra in rumena osnova iz domačih zalog
Barve: distresserji, belo Sakura Med pisalo
Dodatki: rožice izrezane s Cuttlebugom
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, 3D lepilo za rožice
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, Cuttlebug, šablona za izrezovanje rožic

23 komentarjev:

  1. Sonja, odtis je fenomenalno pobarvan! Lesen gugalnik kar vabi k počitku. Ta čestitka mi je zeeeeeeelooooooo všeč!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi brez punčk so tvoje čestitke fenomenalne, super lepo narejeno in seveda pobarvano! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Enkratno! Super si pobarvala. Zgleda pa zelo zahtevna štampiljka, ampak se splača potruditi, ker končni izdelek je prečudovit.
    Lp, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastičen motiv, izjemno pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičen motiv, izjemno pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tukaj bi se pa jst usedla. Je tako prijeten kotiček :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jeeeeeeeeeeeee!!!! Prihaja pomlad....mi sporoča! Všeč mi je ta sprememba... Bravo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kar sliši se škripanje desk pod gugalnikom, čuti se tople sončne žarke in vonj poletnega cvetja. Lepa lepa!

    (a ti, da ne bi znala? ha ha ha)

    mravljica

    OdgovoriIzbriši
  9. Super motiv in res lepo pobarvan. Cela čestitka mi je zelo všeč.Je pa motiv res zelo zahteven in ima polno malih detajlov. Super si jo naredila- bravo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ni s punčkami je pa vseeno uau čudovita čestitka. Res lep motiv in kombinacija barv.

    OdgovoriIzbriši
  11. Nak, nismo mislile, da ne znaš ;)
    Jaz stavim celo, da znaš narediti voščilnico brez štampiljk!

    OdgovoriIzbriši
  12. Se že vidim na gugalniku, joj kok je super, dobro si jo naredila!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne vem, če kdo misli da ne znaš. Je pa tko vabljiv tale prizor, joj pomlad bo vsak čas tu :)

    OdgovoriIzbriši
  14. čudovit motiv, mojstrsko pobrvan..čestitka prekrasna!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Motiv je tako živ in realističen, da ne morem dočakat poletja pa gugalnikov, pa rožc. Koliko ur si barvala? Je čudovita, jaz bi jo imela kot slikco na delovni mizi.

    OdgovoriIzbriši
  16. Se strinjam z ostalimi, da je gugalnik res fenomenalen. Ampak poleg tega mi je padlo v oči še dudlanje z belim pisalom ... tako lepo natančno narejeno. Kot vedno pri tebi. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepa čestitka, čeprav nima punčke :)

    Pa vidim, da ste bili na našem koncu... :)

    OdgovoriIzbriši
  18. sploh nisem dvomila v to... kajti vsega, kar se lotiš, izvršiš enkratno!

    OdgovoriIzbriši
  19. škrip, škrip in muca, ki je še prejle dremuckala na stolu prihaja k meni se pocrtljati in me vabi, da se ji pridružim in skupaj uživava v spokoju...
    Oprosti, malo me je odneslo :), ampak tako realistično je vse skupaj, celotna kombinacija je pravi navdih.

    OdgovoriIzbriši
  20. Luštna čestitka, takšnih intezivnih barv, ki jo naredijo zelo, zelo resnično. Pobarvana pa je specialno.

    Aja, pa še po našem koncu ste se sprehajali. Nam še ni uspelo pridet do živalskega vrta, pa ga imamo tako rekoč za vogalom. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. U, je res polno malenkosti, ampak lepo pobarvano in lušna čestitka.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  22. Ne vem, ali mi je všeč zato, ker je štampiljka Inkadinkado, ali preprosto zato, ker si jo tako lepo pobarvala :), ali pa naredijo piko na i oranžno rumene rožice :)

    Čudovitka.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...