13. mar. 2009

Prva pomladna

Iz spomladanskega kompleta sem danes odtisnila le eno štampiljko. Ostale sem le gledala :)
Tilda čebelica je odtisnjena z rjavo VersaFine blazinico in pobarvana z distresserji. Le krilca so pobarvana s perl vodenkami.
Na netu sem našla postavitev Friday Sketchers in se odločila zanjo, saj je dovolj enostavna. Postavitve z goro plasti papirja in rožicami ter napisi mi ponavadi niso všeč za moje šparovne dimenzije čestitk.
Za odtis čipkastega vzorca na belem papirju pa sem uporabila kar gumijasto teksturno ploščo za polimerno glino (se navajam na nov izraz.. fimo po domače). Nad kvaliteto odtisa sem bila prav presenečena.
Še nekaj papirjev iz domačih zalog, gumbek z rožicami, pa smo..


Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Spring Kit 2009 - Tilda in čebelice, Sculpey teksturna plošča
Papir: modra osnova in vzorčast papir iz domačih zalog
Barve: distresserji, perl vodenke
Dodatki: gumbek z rožicami in trak
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents za gumbek
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal

21 komentarjev:

  1. Čudovita je, super lepo pobarvana, kar izžareva pomlad! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. cort! odtis gumijaste teksture je pa zelo lep, ne dvomim, da bodo izdelki iz fima ..ups PC :) tudi

    OdgovoriIzbriši
  3. Joooj, kok je fajna čebelca. :):):) Super barve si izbrala.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super čestitka, lepa čebelica- sem ti fouš,spet lepo pobarvana in tisti odtisek je prav zanimiv.

    OdgovoriIzbriši
  5. vau!! tale štampiljka je moja favoritka. itak je cel kit nekaj posebnega-če en drugače zato, ker je pomladen :)))

    in sploh nisem dvomila, da ga ne bi znala dobro uporabiti. ker itak sladko skombiniraš vsako, ti je tale pomladni kit pisan na kožo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hudo lepa je.
    In tisti odtis z gumijasto ploščo....tudi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo barvno kombinacijo si izbrala in nastala je čudovita čestitka. Oni gumbek je pikica na i :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Full lepa štampiljka, prav kliče pomlad. Čestitka je pa super in zelo paše k današnjemu sončnemu dnevu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nas pa že res menda vse vleče na pomlad ;) Motiv tildike je tako prisrčen, žive barve ga krasno dopolnjujejo ;))

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, kako mi je všeč, da si za papir porabila teksturno ploščo! Mi še na misel ni prišlo!! Ideja na kvadrat!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, kako mi je všeč, da si za papir porabila teksturno ploščo! Mi še na misel ni prišlo!! Ideja na kvadrat!!

    OdgovoriIzbriši
  12. What a beautiful card, so pretty.
    Thanks for joining us at FS.
    Carole

    OdgovoriIzbriši
  13. njam, oranžna - čisto po mojem okusu - oranžna mi je krasna!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo mi je všeč, kako kombiniraš barve! Pa tisti čipkasti odtis mi je izjemno všeč. Ne razumem pa, kako si ga naredila?

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala vsem za komentarje.
    Tina, relief za fimo sem položila na mizo z vzorcem na gornji strani, vzorec pobarvala blazinico in nanj položila papir. Papir sem malce povaljala in nato previdno dvignila. Po vijugavem robu vzorca sem papir obrezala in ga po robovih še malo senčila.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ampak tale oranžna pa prav seka :))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...