2. avg. 2009

Neskončno morje možnosti


Vsaj tako si jaz predstavljam uporabo kvačkank iz prejšnje objave :)
Ostanek poli palačinke z mica shift vzorcem sem uporabila za dva kompletka obeska in uhanov.
Prvi obesek je le izrezan del palačinke, za uhane pa sem morala že malce pokombinirati.
Drugi komplet je narejen iz premečkanih ostankov, čez površino sem povaljala kar kvačkanko, da je nastal odtis.
V strahu pred kako spremembo barve, kot se mi je to zgodilo pri prvih uhanih iz te palačinke, sem ves čas peke dežurala pred pečico. Tokrat je šlo vse po sreči in barva je ostala nespremenjena.
Vse delčke sem mokro brusila, polakirala pa le tiste z odtisnjenim vzorcem.

Belomodri kvačkanki sem določila nelakiran obesek in uhane.



Krem kvačkanka pa je dobila bolj sijajen obesek :) Pri tej pa imam na voljo še dodatno izbiro, saj sem si nakvačkala tudi kačici za uhane.


Prav dobro pa bi izpadli ogrlici tudi z zamenjanima obeskoma, preverjeno :) In prav to mi je všeč :) Verjetno bosta čisto prazni, navadni, še najmanjkrat v uporabi.

10 komentarjev:

  1. Madonca, tole si pa dobr naredila! Tale mix media oglica iz perlic in polija je svetovna. Zelo elegantno izpade, da ne rečem, da sem ob rjavi iz prejšnje objave dol padla!
    Kar se pa lepila tiče, tudi jaz še preizkušem. Mi je pa moj v.d. (še dobro, da jih res imamo) v Mladem tehniku kupil neke vrste sekundno lepilo, ki ga uporabljajo modelarji in je bistveno cenejše od istega v tubicah, pri katerih se prepogosto zgodi, da so PRAZNE! Tega je ogromno, pa nekako si predstavljam, da če mora delat na aviončkih, raketah in podobni mehanizaciji, mora tudi na poli...

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je ena A!!! Zadnje čase ti inspiracija in preciznost ne manjkata!!!! Res je to nakaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole sem čakala- mater, kolk je dobro. Res veš kaj hočeš in še bolj pomembno- to ti znaš potem naredit. Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za komentarje, ki jih takooo rada preberem :) Ja, tokrat se tudi meni zdi, da sem dobro nadgradila klasične kačice.

    OdgovoriIzbriši
  5. hudo!!! tako morsko, da me kar voham sol :) znaš, res znaš!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Enkratne ogrlice si naredila. Zdaj boš lahko samo množila obeske. Fantastična montaža. Tale dopust te je čisto nafilal z idejami.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ideja in izdelava sta popolni! Res super.
    In take kvačkanke so tudi meni všeč.
    Nadaljuj, prosim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh ja, tukaj sem bila čisto preveč osupla, da bi že prvi dan pustila svoj komentar.
    Mislim, si pa res od sile! Česa vse se spomniš. Obeski, namontirani na ta način, so fenomenalni! Meni kaj takega nikoli ne bi padlo na kraj pameti, halo, konci ogrlice so ja vedno zadaj za vratom ;)

    V glavnem, z velikim veseljem te bom kopirala ob prvi priložnosti :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...