30. avg. 2009

Niso vsi poskusi uspešni

Tale prav gotovo ni :) Že tako ne vem, kaj me je pičilo, da sem za osnovo vzela črn poli, saj črne barve ne maram preveč. Če se toliko vidi, kot pri tem obesku, je zame že preveč :)
Kar je verjetno razlog, da se dela nisem lotila preveč zavzeto.
Na poli palačinko v črni barvi sem nanesla srebrn listič, palačinko spustila skozi pašta mašino, da je listič popokal in so nastale razpoke. Izrezala sem obliko za obesek, jo dala na dodatno plast polija in razvaljala.
Očitno premalo pazljivo :(
Na obesek sem nanesla eno plast tekočega Kato polija. V posodici sem zmešala malo tekočega polija in nekaj kapljic roza alkoholnega inka in še tega na zgornji in spodnji rob izrezanega obeska. Šele takrat sem tekoči medij prvič segrevala. In nato nanesla še par plasti, jih utrdila. Ob zadnjem segrevanju s heat-gunom pa so naenkrat pokukali ven zračni mehurčki pod srebrnim lističem. Grem stavit, da se je zrak skrival med prvo črno plastjo in dodatno spodnjo. Površina obeska je sicer ravna, mehurčka pa se prav dobro vidita. Preveč dobro, da bi obesek nosila :(
Bo naslednji boljši :)


10 komentarjev:

  1. Veš kaj , se mi zdi, da bi moral to človek videt, tko na sliki men sploh ne zgleda grozno. Mogoče so pa tisti mehurčki notri prav zanimivi.a je tolk mehurčka, da je na površini počil?Joj , kok se jaz delam pametno, pa pojma nimam. Ti bojo druge povedale, ko obvladajo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja OK, saj vsaka šola nekaj stane ane? In na napakah se učimo. Ne bom pisala, da je obesek OK ali karkoli v tem stilu, je pa pohvalno, da nam pokažeš todi ponesrečene poskuse. Naslednji bo gotovo tipi-topi, pa črno poli kar nekam na stran daj in izberi samo tebi ljube barve, da boš res uživala pri delu ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, kaj, glede na to, da me obesek spominja na lavo, ki se razliva, mora imeti tudi kakšen "hribček". Meni se zdi obesek zelo lep in tudi tista "podzemna" mehurčka ne zmanjšata vrednosti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se tudi zdi, da bi katera ponosila obesek, samo ne govori, da je ponesrečen. Verjamem, da ga ti ne boš, ker bi videla samo mehurčke ;) (Sploh, če sodim po sebi ;)

    Je pa zelo zanimiva tehnika in odličen rezultat, če pustimo mehurčke ob strani.

    OdgovoriIzbriši
  5. wau polovico izrazov sploh ne razumm =D no dokler nisem prebrala da gre za obesek, sem mislila, da je okrasni kamen. Nič hudega, če se nam kdaj kaj ponesreči. Pa vemo za drugič;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravzaprav sem se odločila, da ne bom tako hitro obupala. Ker te navade res nimam.. trma čez vse :))
    Tako sem nanesla še eno plast, potlačila mehurčke, dodala še srebrno kolesce.. pokažem, ko bo v končni verziji :) Z vsako plastjo Kato polija mi je bolj všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Očitno nisi obupala tako kot jaz danes, ko sta dva kosa romala direkt v smeti. Enega pa sem še pustila in ga morda kako rešim, ali pa ostane v opomin.

    Očitno je Kato-poli rešitev za marsikatero težavo. Takoj na listek za naslednji poli nakup. Ti pa le pokaži končno verzijo. Glede na tvoje navdušenje, mora bit super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je pa barvna kombinacija noro dobra. Noro!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kaj se sekiraš, to je spešl efekt. :) A preluknjat jih pa ne moreš, ko je še vroč fimo?

    OdgovoriIzbriši
  10. Berem, da si obesek že "rešila". Ko sem ga videla, se mi sploh ni zdel napačen, prej prav poseben. Verjetno bi sama na mesta kjer so mehurčki, prilepila kakšno črno in rdečo kroglico iz fima ...
    Verjamem, da je zdaj po rehabilitaciji obesek čudovit!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...