11. avg. 2009

Oblečeno v ostanke

Danes mi je poštar pustil v nabiralniku obvestilo, da me na pošti čaka navadno pismo. Taka se gre hitro iskat :)
V ovojnici me je čakal Makin's Clay Extruder, tak, s katerim je izdelava kačic prava mala malica. Vsaj upala sem, da je res :) Pištolca je bila na mojem spisku želja že vsaj eno leto, nekajkrat sem jo že imela v rokah, zdaj pa je moja.

Kot se za ponosno lastnico nove igrače spodobi, sem jo morala že takoj preskusiti. Le do konca obiskov je bilo treba počakat :) Na kup sem naložila nekaj starih poliklobasic iz hladilnika, jih nasekljala, premešala in vstavila v cevko. Med klobasicami so bile tudi take, ki sem jih pred časom z muko spravljala v obliko rožic, zdaj pa so se le hladile v hladilniku.

Iz naključno iztisnjenih kačic sem naredila večje perle, ki jih bom sestavila v ogrlico ali dve. Take so prišle iz pečice, zaradi dodatka transparentnih mas so precej drugačne kot pred peko.
Zdaj pa me čaka brušenje, lakiranje in sestavljanje.. ko bi se le vse to kar samo naredilo :))


Pa še slika moje igrače:

Le zakaj se uporabljajo vsi ti diski??? Mogoče veste?

17 komentarjev:

  1. Pomoje se tole lohk uporablja za peko piškotov ... vsaj liči mi na ... hahahah ... mater ti pa si en obup od obupa ... ko takole gledam vse te strojčke, ki jih prinaša tvoj poštar se v meni takoj začnejo podit duhovi kako bi jest na najbl pocen način prišla do te priprave ... se prav moja inovativnost že teče in pljuska čez rob ... hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tkole: jaz one z mnogo malimi luknjicami uporabljam za lase za kakšne male pupike, šestkotnik in kvadrat imata fajn učinek, če izekstrudano potem še rahlo zviješ,vsi ogrogli pridejo prav za izdelavo "spremljevalnih beadsov", solzica, če delaš slike, s polkrožno lahko sestavljaš zanimiv millefiori, ostali pa tudi pri meni ležijo v škatli.

    OdgovoriIzbriši
  3. O to bo spet veliko novega, ko imaš nov stroj:):):) Jaz nimam pojma za kaj se to nuca. Maja sigurno ve, ona je imela s tem probleme, jaz nikoli:):):)Mogoče me kdaj to zagrabi, ampak trenutno je tko fajn, ko me sploh ne gane in res ne rabim.Pri tebi pa se bo kačicalo in kačicalo, že kar vidim:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojej, Maja, tale odgovor bom morala pa še dostikrat prebrat, da mi bo kaj jasno :)))) Za začetek bom zadovoljna z okroglim :) Verjetno pa se bom še dosti igrala in ustvarjala različne vzorčke. Ko bo čas in volja za to.
    Potem pa bom ugotovila, da hočem ono veliko reč, ki sem jo nekoč pri tebi videla :)))))
    Hmm... hecna reč, kako pisat hišici :) ki je še čarobna povrhu. V glavnem, nekaj takega sem pred kratkim videla v "home-made" izvedbi iz pištole za silikon, železne cevi in velikih matic. Shranila pa si linka nisem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. mene pa ta zelena reč tudi mika, pa sem se zaenkrat prepričala, da res ne bi vedela kaj z njo počet.
    me pa zanima - kaj pa ima skupnega ali različnega s tisto srebrno rečjo pri Hobby artu ?

    OdgovoriIzbriši
  6. Različen je najbolj bistven del :) način stiskanja fima iz cevi. Pri oni srebrni ti tiščiš kot pri injekciji, pri teh zeleni vrtiš palčko in tako premikaš disk. Baje neprimerno lažje, zato srebrne ponavadi obležijo v predalih. Zelene pa se uporabljajo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. to pa je bil hiter odgovor in radovednost potešena

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh, Sonja, tebe sploh ne dohajam več :)
    Iz ene zasvojenosti v drugo :) Komaj se te navadim med čestitkami, te že najdem za šivalnim strojem. Ko tam vzdihujem, že "tičiš" pri poli mašincah :)
    In povsod si mojstrica!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam za novo pridobitev! Jaz največ uporabljam kvadraten nastavek , pa okrogel, ot je maja napisala za kačice, lase...ostalih pa še nisem kaj preveč valjala po rokah :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem :)Za komentarje in nasvete :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ti pa res presenečaš,iz najbolj zagnane čestitkarce(katere lepote so nas vse zasvojile),si se čez noč prelevila v nakitkarico(katere nakit je prekrasen),čeprav si fimo obvladala že pred čestitkami,zdaj pa še prelepe kvačkanke v kombinaciji s fimom,te so pa sploh in oh prelepe.

    Tista mašica je pa menda vredna vsakega everčka,kar pa za uno iz naših trgovin glih ne morem rečt,moraš met kar precej moči ,da iz nje istisneš saj mal fima pa še prste maš čist ožuljene.

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličen nakup! Jaz sem z mojim zelo zadovoljna, ker je res užitek delat z njim. Glede diskov bi dodala samo še, da pridejo s pomočjo kvadratnega diska lahko super sestavljen mozaiki. :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Spet ena nova igračka. :) Tole kar ti je ratalo iz starih klobas mi je blazno všeč. Sploh tiste v modrih odtenki so mi fenomenalne.

    OdgovoriIzbriši
  14. Spet imaš novo igračko! :):) Zgleda, da jo boš fajn izkoristila. Začetek je zelo obetaven. :) Še nekaj nagradic sem ti pustila na mojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  15. Sonja, res si vsestranska in prav vse ti leži. Se že veslim vseh mojstrovin, ki jih boš naredila s svojo novo igračko.

    OdgovoriIzbriši
  16. O, extruder ... super zadeva in takoj super izdelki. Maja ti je že vse lepo razložila. Meni je tudi strašno fajn kvadraten nastavek. Sem pa dokupila še nastavek, ki naredi luknjo na sredini - tudi uporabno.

    Pa prijetno ustvarjalno igračkanje!

    OdgovoriIzbriši
  17. oo super, tole sem pa že videla... vendar pa vseeno ne vem kaj dosti o tej napravici, tako da bom spremljala tvoje objave in izdelke, mogoče me navdušiš :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...