12. avg. 2009

Teksture in inki

Obljubim, da se bom poboljšala in začela kazat tudi končne izdelke :) Ne le polizdelke, kot to počnem zadnje čase. Čeprav mi je packanje, mečkanje, celo brušenje vedno bolj zanimivo kot sestavljanje :)
Hecno, pri čestitkah me ni nikoli mikalo objaviti zgolj pobarvan odtis.. pri nakitu pa je čisto druga pesem.

Iz Fima navadne bele barve sem s pomočjo kalupa izdelala ploščice z reliefom. Tule so slikane na steklu, tako da se malce blešči vse skupaj :) Ko so bile ohlajene, sem jih premazala s kosmom vate, ki sem ga pokapljala z alkoholnimi inki. Ti še vedno čakajo lastnico, da jih odnese na varno. Pri meni so zgleda ogrožena vrsta, dokler ne dobim svojih :)

Uganete s čim sem naredila vzorec??

Ploščate perle bom sestavila kar z bombažno vrvico, ki pa je imam doma premalo, da bi lahko danes že končala ogrlico. Verjetno jo je dečva pobrala za draženje blokovskih mačkov :)
Polovičko manjša ploščata krogca pa sta namenjena za uhane.

Dva krogca sta mi hodila viška, pa še ravno obratno sta bila senčena, po dolincah, namesto po hribčkih, zato sem ju uporabila za preskušanje dveh 3D medijev, ki naj bi se uporabljala tudi za poli.
Glossy Accents sem kupila za čestitkanje in dela res dobre prozorne 3D mehurčke. Tudi na Fimu se dobro obnese. Nastal je želatinast prozoren preliv, kot na kakšnih sadnih tortah :) Ampak na tortah jih nikoli nisem marala, tule pa mi je všeč. Glossy je na ploščici ostal bolj v kupčku oz. kot dodatna izravnana plast.
Diamond Glaze sem že pred časom kupila za Fimo in bila ob prvem poskusu razočarana. Moj prvi mica-shift komplet je bil po premazu obupno lepljiv in povsem neuporaben. Še danes mi je žal :( Ga vsega lepljivega vsake toliko malo pogledam, če se že kaj manj lepi :( Obesek bi lahko nosila kar brez vrvice :))))
Tudi tokratni poskus mi ni všeč. Barva belega fima je postala rumenkasta, tudi ink je dobil oranžen pridih. Medij se je razlil v špranjice in deluje bolj kot lak, ki povzame obliko podlage.
Oba sem zaradi neučakanosti grela z heat-gunom. Zaenkrat se noben ne lepi.. ampak tudi prvič je Diamond postal lepljiv šele naslednji dan.
Če že.. potem jaz navijam za Glossy.
Mogoče pa bi morala preskusiti še kak medij :)))


Sestavim pa po nakupu dodatne vrvice :)

5 komentarjev:

  1. Kok si pridna, pa kok idej. Vedno kaj novega preiskušaš. To je dobro, da se lahko potem po mojstru zgledujemo, pa hvala bogu imamo živo enciklopedijo o nujnih stvareh:):):)(Vse mišljeno v najboljšem smislu.)Res sem vesela, da te poznam, toliko novega zvem:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. hmmm ... izgleda kot odtis sončnice :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ...lušno...lepo, da si sprobala različne medije...kar se pa odtisa tiče, je bi po moje češark u igri:P

    OdgovoriIzbriši
  4. Pinki! :) Lepo, da si se na fimo vrgla. Končni izdelek pa le pokaži. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...