23. avg. 2009

Ponujam..

Ves čas nekaj delam, pa vendar ni kaj pokazat :) dosti izdelkov je še nedokončanih, ali mi končni rezultat ni všeč, ali pa si zašijem kakšne čisto navadne hlače, ki jih res ne bom kazala. Niso nič posebnega :)

Včeraj sem morala pospravit moj ustvarjalni pult, na katerem stoji tudi parni likalnik. Vanj so se namreč naselile faraonke. Ne prvič. Da bi preverila, če se slučajno ne skrivajo še kje, sem vse zložila dol, pospravila in ob tem našla en kup reči, ki sem jih pogrešala ali pa sploh nisem vedela, da jih imam. Tako sem našla belo ploščato perlo tistega črno-belega nedokončanega kompletka. Ki ga ravno zaradi pogrešane perle še nisem sestavila. Pa zlate lističe, ki sem jih nameravala it kupit, ker sem bila prepričana, da imam doma samo srebrne :)) No, je pa tudi res, da zdaj ne najdem ene škatlice s fimo koščki, za katero sem pred pospravljanjem vedela, kje je :)) Ehh.. saj se bo pojavila, enkrat..

Da bi naredila prostor za novo ustvarjanje, vam tokrat ponujam kar tako en obesek in karamelce.
Če vam je karkoli od ponujenega dovolj všeč, da boste spravile v življenje in kdaj nosile, se le oglasite.

Osnova obeska je transparentna fimo, ki je prekrita z različnimi klobasicami. Obesek ima luknjico za vrvico kak cm pod zgornjim robom od ene strani na drugo. Obesek je lakiran.


Karamelice so preluknjane in pripravljene za sestavljanje. So le pobrušene in niso lakirane.
ODDANO

8 komentarjev:

  1. Ja, jaz se javim za karamelice, če jih res ponujaš :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jasno :) Kak smisel pa bi imelo pisat take poste, potem pa ne izpeljat :)
    Pošlji mi tvoj naslov na mail. Lahko pa jih v dopoldanskem času osebno prevzameš v BTCju, če kaj tam okoli hodiš in imaš čas :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz se pa javim za obesek, če je še na razpolago :). Zdi se mi, da bi mi fajn popestril kake enobarvne majice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Če mi na mail pošlješ naslov, je lahko tvoj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz pa nikoli ne najdem kaj takega, ko pospravljam. :( Mogoče moraš priti ti pospravljat k nam. :):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehe, še pri sebi preveč poredko pospravljam... kje naj le najdem čas, da bi še drugje.
    Bi bilo pa verjetno zanimivo brskat po tujem ustvarjalnem kotičku.

    OdgovoriIzbriši
  7. Včeraj je obesek prispel k meni. Kaj naj rečem, čudovit je. Že na sliki veliko obeta, v živo pa je še lepši. Sem se malo bala, da se ne bo med pošiljanjem kaj počkodoval, pa se na srečo ni. Pa še taka lepa kartica zraven. :)
    Hvala še enkrat.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...