18. avg. 2009

Pridih morja

Ko sem na Maričkinem blogu opazila objavo njenega nakita, sem se takoj zapičila v morskega ježka, ki ga je za ozadje uporabila pri vulkanskih kamnih. Super so ji uspeli, a ne? Prijazna Marička mi je ježka posodila, da sem izdelala kalup.
Takole izgleda moj prvi poli morski ježek. Malce je velik, ampak za tako masivno ogrlico bo kar OK. Čaka pa me še izdelava manjšega kalupa in posledično manjših poli ježkov.

Ogrlica je skvačkana iz lesenih perl, ježek pa je narejen iz fima in barvan z akrili.



Sestavila pa sem tudi te spečene delčke. Obesek sem uporabila za testiranje Kato Liquid Clay-a, ki sem ga kupila pred kratkim. Le da žal ne znam prikazati steklenega sijaja na fotografiji :( Ampak v živo pa je :)

20 komentarjev:

  1. Uau, sem mislila, da je pravi ježek. Božansko si tole naredila. Ti pa res znaš vsaki stvari dati piko na I.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ježek je res kot pravi- super!
    Ti delčki pa so nastali super nakit, mi je všeč tista razpokana srebrna plast!

    OdgovoriIzbriši
  3. :) prav nobel izgleda, ko si ga senčila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja, enkratna izvedba! Všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne me hecat, a tole je ježek iz fima!?! Sem bila 100%, da je taprav, pa pol vidim, kaj piše zraven. Čestitam, super mojstrica si!

    OdgovoriIzbriši
  6. a bejž, kaj vse ti pade na pamet:))) res mega!

    OdgovoriIzbriši
  7. Waw...mislila sam da je jež pravi...ma superrr je
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja za kalup in res dobra izvedba. Sem tudi jaz najprej mislila, da je ta pravi ježek ... Na, zdaj pa že tuhtam, kje naj kakšnega staknem ... hmmmm ...

    OdgovoriIzbriši
  9. ej spet super ideja. res je fajn :))) da ne omenjam kompletka... 1A :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lesene perle so res enkratne - ogrlici dajo tisti poseben ne vem kaj in ježek je samo še pika na i. Lp!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo je lepa, pa kompletek tudi.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale ježek je pa zakon. No, v bistvu je vse izpod tvojih rok zakon.
    PS1 me veseli, da sva se spoznali
    PS2 link do otočka je že popravljen, hvala za opozorilo:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Se pridružujem zgornjim komentarjem - prepričana sem bila, da je ježek pravi. Iz česa pa izdelaš kalup za fimo?

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vsem :)
    Japs, umeten ježek je :) Pravega sem odtisnila v dvokomponentni silikonski kavčuk. Me pa čaka še en manjši :)
    Dekca, upam, da drugič ostaneš za kaj več časa.

    OdgovoriIzbriši
  15. Sonja, this is gorgeous!! good job! Looks very very real.

    OdgovoriIzbriši
  16. ja ježek res izgleda kot pravi =) Jaz imam doma veliko takih ježkov, majhnih in velikih, pa školjk, samo so na žalost malo poškodovane, ko smo jih iskali po plaži jih je bilo cel kup. Samo malo so skopal pa si imel zaklad pred sabo =)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...