12. okt. 2008

Diši po piškotkih

Spet se začenja sezona vikendov, ki jih bo moj v.d.mož preživel v službi, midve s hčero pa sami doma. In temu primerno bolj razpuščeni :) Kosilo je bolj na hitro pripravljeno, vsaka po svoje lenariva ali se zamotiva, le popoldan sem jo prepričala, da sva šli na sprehod do parka. S podkupnino, jasno :) je dobila vročo čokolado. Jaz pa prav dobro kavo.
Takle razpuščen dan pa vedno pusti dovolj časa tudi za ustvarjanje, pa čeprav je tudi vse ostalo narejeno. Predvsem pri hčerinih domačih nalogah in vajah vztrajam, čeprav se pošteno otepa. Kako le 9letnemu otroku povrniti zaupanje v šolo in samozavest, ko pa so ji jo v šoli prejšnje šolsko leto tako vztrajno zbijali in niso hoteli sprejeti dejstva, da odstopa od drugih z razlogom. Kaj šele, da bi poskusili s pozitivno motivacijo namesto stalnega izpostavljanja napak, kazni..Ko smo končno doma začeli raziskovati, kaj je narobe, so testiranja pokazala, da ima specifične učne težave na enem od področij. Letos je dosti bolje.. zaradi diagnoze, menjave učiteljev, drugačnega pristopa doma.. saj ne vem razloga, ali pa so vsi. Bistveno je, da je bolje. Ob vseh bojih z njo še toliko bolj potrebujem ustvarjanje, s katerim si polnim baterije.
In tako sem končala še eno čestitko, za katero sem imela motiv že pobarvan. Pred tedni sem se še jezila sama nase, ko sem samo barvala in nič sestavila. Zdaj pa vidim, da je to čisto praktično. Ko mi zapaše sestavljat, samo vzamem material v roke in gremo.
Willow je pobarvana s Tria markerji, brez dodatnega okraševanja :) čeprav je bilo v planu, da uporabim še kaj bleščečih dodatkov Sakurinih pisal ali pa perl vodenk. Zelena in rjava podlaga sta iz velikega paketa obarvanega naravnega papirja, ki sem ga pred časom kupila v akciji v Lidlu. Vzorčasta papirja pa sta iz paketa, ki sem ga odkupila od prijazne Jume. Malo pokukajte v njen album, je poln lepih izdelkov.
Tako fino je imeti zalogo scrapbook papirjev v enakih barvah z različnimi motivi. Je sestavljanje veliko lažje, končni izdelek pa lepši.
Za zaključek sem dodala le še dve Prima papirni rožici, ki sem ju pripela na podlago z razcepko, ki drži tudi raztegnjeno kapico za perlice. Ja, spet dodatek za nakit :) Uhh.. ko bi vedeli, kakšne zaloge imam še doma :(
Notranji del čestitke je okrašen z vijugicami, hrbet pa z mojo štampiljko z imenom v modri barvi, ki skoraj ne odstopa od barve osnovnega papirja.

Uporabljeno:
Štampiljke: Whiff of Joy - Willow s kukiji, Autumn Leaves
Papir: domače zaloge brez imena
Barve: Letraset Tria markerji, blazinice za štampiljke
Dodatki: Prima papirni rožici, razcepka, kovinska filigran kapica za perle
Orodja: Fiskars rezalnik,

8 komentarjev:

  1. Vau, si bila pridna! Tri take lepe voščilnice! Sploh se ne morem odločiti, katera mi je najbolj všeč - pri tej s piškotki je kar zadišalo (a je bila melisa? ali pa sivka?), Tildika je taka fajna umirjena, ježek je pa tudi luškan, zimski.
    Kar se tiče vzorčastih papirčkov v določeni barvni liniji, imam pa eno mini presenečenje za srečanje...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooooooj, pa ne moreš presenečenj napovedovati toliko vnaprej, noooo :( zdaj bom pa en mesec skupaj firbčna :) uhh.. težka bo :)
    Hvala za pohvale, dobro denejo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa si skombinirala barve, čestitka mi je zelo všeč!Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj ko bi tale bejba prišla še do mene, ko tako vztrajno nosi te piškotke?! :) Super si uporabila papir, mene tudi mika ta scrapbook, ampak se mi zdi drag. :( Kake dimenzije pa je papir? Mogoče se bom potem lažje odločila. :)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Veš, da sem prejle premišljevala, če bi sestavine za kukije vrgla v mikser :) :) bi jutri prav pasali k jutranji kavi :)
    Tale papir je tanjši od tistih Rayherjevih v Prometeju, kar mi bolj ustreza, je pa istih dimenzij. 12 x 12 inčev oz. 30 x 30 cm.
    Že brskam po ebayu za kako ugodno varianto :) Do takrat pa bom tu pa tam sprintala kak papir z neta, kjer ponujajo brezplačne vzorce. Ponavadi tovarne, ki izdelujejo printerje in barve zanje.. da jih več pokupimo :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Mljask! :)
    Ne vem sicer, o kakih Lidlovih paketkih govorite (tja sem zasla samo enkrat), ampak videti so pa superca.
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  7. Super čestitka. Barve so mi tako zelo všeč. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...