26. okt. 2008

Tudi rabljeno je dobro

Pred časom sem na blogu Pretty Pressings opazila, da Claudia Rosa ponuja nekaj rabljenih štampiljk, pa sem kar hitro poslala mail. Všeč so mi bili trije dekliški motivi: ena Missy in dve Tildi. Le Missy je res videti, da je bila uporabljena, premražena Tilda je bila še v originalni embalaži, Tilda z regratovo lučko pa povsem čista.

Nove štampiljke res ne morejo stati neuporabljene, tako sem na hitro izdelala tole čestitko.
Tilda je pobarvana s Tria markerji in okrašena z zlatimi bleščicami iz lončka, ki so pravzaprav namenjene za barvanje po blagu. Ker pa se tam niso najbolje odnesle, jih bom kot kaže uporabila na čestitkah :)

Ker se na prvi fotografiji ne vidi bleščic in bakreno svetlečih obrob, sem čestitko slikala še leže, od strani.


Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Tilda
Papir: domače zaloge brez imena in vzorčast papir iz paketa Paper Mania
Barve: Tria markerji, zlate bleščice, bakrena svetleča blazinica za štampiljke Ink it up, Bela StazOn blazinica za senčenje snežink, Sakura Med belo pisalo
Dodatki: snežinke izrezane s štanco
Orodja: Fiskars rezalnik, štanca snežinka

8 komentarjev:

  1. Si imela res srečo, da si preko bloga prišla do štampiljk :) In to zelo lepih!

    Čestitka pa: rjavaaaaaa :) Meni so zelo všeč takšni zemeljski toni. Tvoja Tilda je zopet lepo pobarvana, čestitka lepo skombinirana ... Vedno jih je užitek gledati!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  2. Uhh fouš fouš. Komi čakam spet kak vikend štamplanja :)
    Te odtiske must have :))))

    Čestitka je pa taka ljubka, tvojih barv, všečna, lepaaa, čudovitaaa!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem tudi fouš, čestitka je pa zelo lepa, in uporabila si zelo lepo kombinacijo barv! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa! Všeč mi je barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  5. krasni odtiski in super čestitka... lepo pobravna!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmmmmmmm, njami, njami...ktere barve...kombinacija za učke spočit, všečen papirček pod snežinkicami, kjuti Tilda :)

    OdgovoriIzbriši
  7. O tale mala premraženka je pa tudi meni všeč. Krasno kombinacijo si izbrala :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super barvna kombinacija! Obožujem kombinacije rjave!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...