3. okt. 2008

Fimo po dolgem času

Ker sva s hčero že cel teden doma, se je nekako treba zaposlit. Včeraj sva se lotili fimo mase. Kaja je naredila nekaj delčkov za krašenje čestitk, jih izrezala z modelčki za piškotke. Jaz pa sem naredila tale dva mini snežakca, ki jima manjka le še zankica v pripravljeni luknjici, da postaneta obeska za ključe. Velika sta približno 4 cm.

4 komentarji:

  1. Super ideja in seveda božanska izvedba. Meni nikoli ne uspe bel fimo, vedno najdem kakšne smeti notri. :(

    Lp Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. saj sta tudi moja snežaka malo zasmetena.. ampak, priznaj, tudi v živo so snežaki ponavadi polni kakih smetk :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuuuu, lepa snežaka!!!
    Pa samo 4 cm sta velika?!
    Ravno prav za obeska.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...