21. okt. 2008

Dve ovojnici

V nabiralniku sta me danes pričakali dve ovojnici. Eni je bilo videti, da je iz tujine in za to se mi je kar zdelo, kaj je notri. Druga - domača, pa mi ni bila čisto jasna :) Swap Sariko sem dobila, za kaj drugega se pa tudi nisem menila. Že v dvigalu sem morala pokukat, kaj se skriva v njej :)

Dobila sem čudovito presenečenje Makle: čestitko in nekaj odtisov štampiljk, ki jih nimam :))))







V drugi ovojnici pa sta se skrivali šabloni, ki sem ju pred časom naročila preko neta. Kaja75, saj veš, fotografija je še najbolj zate :)))

5 komentarjev:

  1. Lepo čestitko si dobila! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. uffff kakšna super presenečenja!!!

    ti kar malo zavidam :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, ta vijugica je tako lepa ...
    Že vidim, kako jo boš s pridom uporabila na svojih umetninah!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo od makle :). Vijugica je pa totalno naaaaaaaaaaaaaaajssssss!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...