20. okt. 2008

Nakupi, ki jih še nisem pokazala

Da ne bo izgledalo, kot da sem povsem nehala zapravljat, vam pokažem nekaj novih pridobitev.

Od ustvarjalke, ki so ji šablone malce narobe hodile, sem kupila tale prvi paketek. Ugodno? Kaj pa vem, mogoče bi z bidanjem kje našla ugodnejšo ceno, pa ne bi imela šablon že takoj doma :) Vse je za kaj dobro :)


Na ebayu sem kupila tale kompletek rabljenih štampiljk z akrilnim blokom za zelooo nizko ceno. Štampiljkam ni prav nič videti, da so rabljene. Jaz pa nujno potrebujem kak motiv za baby čestitko, saj je res veliko dojenčkov.


Zadnji nakup pa je prispel danes po pošti. Preko ebaya kupljen paketek papirjev za čestitke. V živo je papir res kremaste barve. Komaj čakam, da ga uporabim :)

2 komentarja:

  1. Super nakup si opravila, jaz si že nekaj časa ogledujem štampiljke, in nism zbrala poguma da naročim! Ti kar privoščim nakup, pa mal fouš sm! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma sej ne morem da ne bi tehle papirčkov mal poslint, no....njamiiiiiiiiiiii :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...