26. okt. 2008

Na veliko

Vsake toliko se lotim projekta, ki mi vzame kar nekaj časa. Tokrat so bila to vabilca za rojstni dan 9-letnice. Najprej sem pripravila nekaj vzorčnih vabilc, potem pa si je mlada dama izbrala njej najljubšega. In tako sem se lotila dela: barvanja Melind, ki pihajo srčke, rezanja, senčenja po robovih, izbire vzorčastega papirja, izsekovanja gumbkov, vozljanja trakcev.. da o lepljenju sploh ne pišem :)) Aja, pa vse osnove za vabilca so pohroščkane s šablono z rožicami v krogcih.
Melinde so pobarvane s Tria markerji, nato pa okrašene s Sakurinimi pisali: belim po pikicah in rožicah, Stardust po srčkih, vzorcu na hlačah. Krila pa so pobarvana s perl vodenkami.
Zdaj deklici lahko le še zaželim vse najboljše in čimbolj prijetno praznovanje.




Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy - Melinda piha srčke
Papir: domače zaloge brez imena, izrezane v osnove za čestitke in vzorčast papir iz paketa, ki sem ga kupila v Hobbyhaeuschen
Barve: Tria markerji, Sakura Med belo in Stardust prozorno pisalo, perl vodenke, blazinice za štampiljke
Dodatki: gumbki izrezani s Sizzix šablono, trak iz Mullerja
Orodja: Fiskars rezalnik, Fiskars ShapeCutter in šablona pravokotnika, Cuttlebug, Cuttlebug šablona z rožicami

6 komentarjev:

  1. Vauuu, to pa je bila proizvodnja :) Vabila so zelo lepa - punčkasta :) Pridna mama!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ufsi, kolk jih je...pa vse tko puhaste, cortkane :). Pa vse je mami nardila, nč slavljenka??? ;)
    Res pridna mami :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale vabilca niso za mojo dečvo, so za eno drugo deklico. :)
    Ko so se delala vabilca za Kajo, pa je sodelovala pri barvanju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Si zelo pridna in produktivna, vabila so zelo lepa! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  5. Hihi, jaz sem pa ravno hotela reči, da koliko dekletc si "upata" povabiti na rojstni dan. Superproizvodnja, moram rečt :)
    Bye, Kitty

    OdgovoriIzbriši
  6. Bemu, se je men zdel, da sta vidve že praznovali :))))), pa sem se pač odločila, da sem nekaj pomiksala...zdej vidim, da nisem :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...