8. okt. 2008

Štampiljkarski virus še kar drži :)

Zato sem prav težko dočakala 4.oktober, ko je Whiff of Joy izdala nov paketek motivov. Moja sta Matthew z darilom in Willow z dežnikom.




Jasno, da sem morala vsaj eno od štampiljk takoj preizkusiti :)
Lotila sem se fantiča, enkrat za spremembo :) Saj ponavadi barvam deklice.
Pobarvan je s Tria markerji, senčen z blazinico za štampiljke. Okrogla kosa papirja sta izrezana s ShapeCutterjem in šablono zanj.
Trakec in kovinski dodatek pa sta iz domačih zalog, pripeta na podlago kar z navadnimi sponkami za papir :)


Uporabljeno:
Štampiljke: Whiff of Joy - Matthew z darilom
Papir: domače zaloge brez imena
Barve: letraset Tria markerji, rjava blazinica za štampiljke
Dodatki: kovinska sponka in trak iz domačih šiviljskih zalog
Orodja: Fiskars rezalnik, Fiskars ShapeCutter rezilo in šablone,

1 komentar:

  1. Oh ja, nočem se ponavljat, ampak čestitka je čudovita.
    Za štampiljke sem pa zelena od zavisti!!!! Fenomenalen nakup!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...