4. feb. 2009

Bolšjak in rezultati

Bolšje menjave in nakupi so dobra reč. Na ta način sem prišla tako do odtisa kot do papirjev, ki sem jih uporabila za današnjo čestitko. Le distresserji in dodatki so iz domačih zalog.


Uporabljeno:
Štampiljke: Magnolia Tilda
Papir: siv fotokarton in vzorčasti papirji iz domačih zalog
Barve: distresserji (tattered rose, faded jeans, peeled paint)
Dodatki: Prima rožice, polovična perla, Stickles, trak
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, Doily Lace robna štanca

13 komentarjev:

  1. JOJ, kakšna lepa čestitka. Tele tvoje čestitke me vedno razveselijo, saj so tako lepo narejene, da si z veseljem spočijem učke na njih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super čestitka, lepo pobarvana in zelo lepi papirji.Super skombinirana in kot pravim- kdor zna pač zna.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii prav lepo si skombinirila tole Tildo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti papirji in lepo skupaj zloženo. Me je "pritegnil" šal, mislim njegovo barvanje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobre menjave si si izborila. Čeprav v tem obdobju ne papirčkam, me je ob tej voščilnici kar zamikalo, da bi (pa se mi ne da spet delati selitve narodov).

    OdgovoriIzbriši
  6. zelo lepa je, tildika je pa suuuper pobarvana..ko bi le tudi jaz znala tako barvat:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super čestitka! Zelo mi je všeč kombinacija barv.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, barve so res super - sveže. Ne vem zakaj se meni ne uspe spravit k sivim podlagam za čestitke. Pri tebi izpadejo ODLIČNO. Pa postavitev mi je tudi zelo všeč. Res imaš pravo roko za takšne zadeve :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma tale je pa res za pojest!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. obvladaš kombiniranje barv in papirjev. super!

    OdgovoriIzbriši
  11. Živjo, sem te še jaz malo poblogala.:)
    Čudovita čestitka! Na splošno so vse ful lepe. Se strinjam s Princesko, da obvladaš kombiniranje barv in papirjev.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...