19. feb. 2009

Willow s klobučkom

Nove štampiljke iz spomladanskega kompleta Whiff of Joy sem prilepila na EZ peno, jih izrezala, nato pa lepo po eno in eno odtisnila :) Najprej sem v barvanje vzela deklico s klobučkom. Odtisnjena je z VersaFine blazinico in barvana z distreserji. Le pri obrazu sem dodala malo barve Tattered rose, sicer pa sem za vse barvanje in senčenje čestitke uporabila barvi Broken China in Antique Linen.
Za ozadje sem bel papir vstavila v Cuttlebugovo mapico za embosiranje, ki sem jo po eni od notranjih strani pobarvala z distresserjem Broken China. Tako se je barva zažrla v dele reliefa, ki so vbočeni. Izbočene bele dele pa sem naknadno senčila z distresserjem Antique Linen z uporabo male naprstne gobice.


Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Willow, Stampelglede
Papir: iz domačih zalog
Barve: distresserji
Dodatki: polovične perle, rože
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, cuttlebug in mapica za relief, Martha Stewart Doily Lace robna štanca, Retro flower štanca

14 komentarjev:

  1. Nekam zelo na modro ti vleče zadnje čase :) Amapk je vseeno lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo!! Res lepa čestitka, čist frišna, zlo lepo!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Hudo. Ful je lepa. Ampak, kako si pa ozadje sčarala? Mi ni glih jasno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Petya tale je pa meni pisana na kožo! Kakšna lepotička!

    Suzana

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je lepa. Mi je všeč ta "spackanost"

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa si jih res komaj čakala, krasna je. Moje so še na celem.

    OdgovoriIzbriši
  7. V tole pa sem se zaljubila na prvi pogled.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa štampiljka in še lepša čestitka!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si uporabila novo WOJ štampiljkico. Ozadje mi je pa zelo lepo, tale barvna kombinacija super paše skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  10. A ni fajn, ko prvič poštempljaš štampiljko? :):):) Luštna je tale Willow, lepo si jo skombinirala v čestitko.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo dobro obvladaš barvanje z distresserji! Lušna podobica!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sem zmeraj mislila da je dobro samo, če je več barv - ampak je super samo v eni barvi in celoten učinek mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  13. u tale broken china je pa super barva - ker naredi krasno čestitko - MUST HAVE :))))

    OdgovoriIzbriši
  14. Tale je pa prečudovita, všeč so mi barve in pa rožice, aha ne smem pozabiti na Willow! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...