3. feb. 2009

Gumbkovi gumbki in škatlica kar tako

Gumbek - vedno nasmejana otočanka Barbi, jo je podurhala na Irsko. Poleg stalno dobre volje pa se je spomnim še po nečem, po njenih dobrih gumbkih - piškotkih.

V testo zmešaš 280 g moke, 2 rumenjaka, 200 g margarine, 100 g orehov, 100 g sladkorja in 2 žlički kakava. Ne, ne da se zmešat z mešalcem, sem preverila :) Sem morala kar prste vtaknit v testo in pregret margarino, da se je lepo sprijelo. Nato pa hop v hladilnik za pol urce.

Medtem sem na kupček zložila lističe za eno od ustvarjalk in ugotovila, da bodo varnejši v škatlici. Taki nič posebnega, iz debelejšega kartona, zgolj za zaščito. Poiskala sem siv fotokarton, na mizo dala ScorPal in na hitro prepognila robove za spodnji del in pokrov, ter škatlico zlepila po vogalih.

Potem je bil čas, da se lotim gumbkov. Vklopila sem pečico na 175 stopinj in začela packat. Majhne kroglice testa sem polagala na peki papir in v vsako s kuhalnico naredila vdolbinico. Ko bodo pečeni in ohlajeni, bom v te vdolbinice zlila stopljeno čokolado.

Po degustaciji je hčera ugotovila, da so tudi brez čokolade dobri.. še posebej, če si pomagaš s Sladkim grehom :)))))

Nekaj jih ima čokolado, nekaj pa jih bo ostalo brez. Prav gotovo pa bodo šli vsi v promet, saj jih že zdaj kar nekaj manjka.
Še dobro, da je dragi iz preostalih beljakov naredil španske vetrce. :)



Medtem ko sem pekla gumbke, pripravljala nov pladenj.. pa sem se igrala s škatlico.
Najprej se mi je zdelo, da rob na pokrovčku ni dovolj lep. Pa sem ga oblepila s trakom papirja, ki sem ga na eni strani prirezala s Fiskarsovo robno štanco. Hmm.. pa vrhnji del ni bil več dovolj dober in je dobil prevleko v papirju istih barv, le drugega vzorca.
Časa med peko je bilo še dovolj, da sem "spackala" še eno plast. Na bel papir sem nanesla crackle razpokajoče barve, malo posenčila z distress blazinicami, pregrela s heat-gunom, odtisnila srčkasto štampiljko s StazOnom in dodala rožico ter nekaj Stickles-ov. Škatlici je manjkalo le še nekaj senčenja po robovih. In je tu.. neopazna siva škatlica v preobleki :) Zdaj pa je še meni pošteno všeč, čeprav tole niso moje barve.




Uporabljeno za škatlico:
Štampiljke: štampiljka s srcem, ključem in obrazom
Papir: siv fotokarton in vzorčasti papirji iz domačih zalog
Barve: distresserji (faded jeans, peeled paint), StazOn
Dodatki: Crackle razpokajoče barve, Glossy accents, Stickles, retro rožica
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, glossy accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, Fiskars robna štanca, gumijast valjček,

12 komentarjev:

  1. uuuuuuuuu moje pa so - nemarno super je tole packanje - holtzovsko bi rekla :))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kje je pa siva? Ful dobro ti je ratalo tole packanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. mm, eno stvar bi pohrustala, drugo pa zase obdržala :)))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Noro lepa škatlica. Piškotnih gumbkov pa se lotim ob prvi priložnosti....hmmm....mogoče kot valentinov desert.

    OdgovoriIzbriši
  5. So gumbki do mene pridišali :) Škatlica pa je tak kjuti spacana, da bi jo takoj prisvojila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne bi se branila ne gumbkov ne škatlice. Super si packala. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tile gumbki pa prav fajn zgledajo, verjamem da ne bodo ostali :)
    Škatlica pa nič neopazna in siva ni ratala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako fajn, da imajo piškotki po meni ime. :) In izgledajo tako njam, njam, da bi jaz tudi enega. :)

    Škatla je pa odlična in res ne vem, zakaj nimam nobene take doma, pa sem že večkrat te piškotke pekla ... bom mogla preverit recept, da nisem slučajno kaj izpustila. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kot vedno čudovito lepo! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...