22. feb. 2009

Prvič po predlogi - Sketch Saturday

Tokratna čestitka je moja prva, ki sem jo naredila po predlogi. Kar nekaj izzivov spremljam v guglovem bralniku, vendar zgolj zato, ker so čestitke ekipe vedno res dobro izdelane. Zdaj pa me je premamila postavitev Sketch Saturday izziva. Pojma nimam zakaj :) Mogoče zato, ker je enostavna. Čeprav me mika še ena postavitev.. Mogoče se lotim še tiste :)
Tildo sem si pred časom odtisnila na kofetkarsko štempiljkarskem popoldnevu. Pobarvana je z distresserji, ki sem jih uporabila tudi za senčenje podlage, traku in rožic.
Sredina rožic je izdelana z Liquid pearl, ki sem jih pred časom kupila v Memories. V živo se res lepo biserno svetijo.


Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Tilda
Papir: rdeči iz domačih zalog, kupljenih v Artu, vzorčast iz kompleta Basic Grey Stella Ruby
Barve: distresserji (tattered rose, antique linen, vintage photo, peeled paint, worn lipstick), belo Sakura med pisalo
Dodatki: rože, liquid pearls, šifon trak
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, EK štanci rože v dveh velikostih

21 komentarjev:

  1. Krasna je :) Tile toni barv so mi tko lepi, jesenski; pa tko si se dobr spomnila, ko si tekoče perle uporabila za sredino rožic. Meni stalno primanjkuje polovičnih perl...tole je pa kot nalašč :) Pa veliko sreče na izzivu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. všečno, še posebej, ker mi se dopade zelena barva :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fulll je lepa. Pa všeč mi je ideja tistih trakcev...nekaj novega. Tudi za barve si prava mojstrica. Res je pre pre pre čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale Tildka mi je pa znana. je prav lušna ;).
    Veliko sreče na izzivu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Spet ena lepotička, zelo všeč so mi barve, sploh papir je zelo lep.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita!
    In tudi meni je zelo všeč papir.

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo, tale tilda je pa taka kot jaz, ko sem bila majhna! res, prav podobna sem ji bila :)))))

    Ful mi je všeč papir!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Leeeepa!!!! Papir je čudovit, in vse ostalo v stilu zraven

    OdgovoriIzbriši
  9. Tebi to barvanje z distresserji gre kot namazano :) In še vse ostalo, seveda. Zelo lepa čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  10. Res je čudovita, vse od papirja, Tilde in dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  11. luškana:))


    lepe barve, kombinacija dodatkov in detajlov:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super! Predloga ti očitno sede, ker ti je uspela fantastična čestitka.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  13. Super čestitka, lepo barvno usklajena. Sploh pa ,kaj bi lahko pričakovali drugega. Bravo Petya.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Kot vedno - ČUDOVITA!!
    Krasne barve!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovito lepa čestitka, čudovito pobarvana Tildika! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  16. Kot vedno, prečudovita :)

    So mi pa najprej v oči padli trakci - super pogruntavščina, te zagotovo kopiram ;)

    O barvanju pa sploh ne gre izgubljati besed - ker sem itak brez. Mislim, prav potruditi se moram, da napišem komentar, ker me čisto vsaka tvoja čestitka osupne.

    OdgovoriIzbriši
  17. Pozabila sem ti povedati, da sem pustila nekaj zate na blogu. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  18. Wonderful card. Love that Tilda and you have coloured her in so beautifully.
    Hugs
    Sandra xx

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...