8. feb. 2009

Kolesarka Tilda

Pa sem le z mize pospravila še en nedokončan projekt. Kolesarka sodi v paket štampiljk, ki jih prodajajo le na Švedsko in Norveško. Sandrca pa mi je pomagala, da sem do dveh štampiljk prišla tudi sama. Tole deklico počasi sestavljam že par dni :)

Sem šla zdaj, ko sem s kave in veselega čveka pri Katji nazaj, še enkrat slikat. So bolj realne barve. Prej je bila obupna fotka :(

13 komentarjev:

  1. Čudovita čestitka, da o štampiljki ne govorim. Zelo lep papir si uporabila, pobarvano pa je fenomenalno! lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo Lepo in kaj naj rečem - lepo.Kombinacija super , štempiljka pa sploh. O barvanju več ne govorim, škoda besed, saj veš , da počasi topkam.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšna lepa čestitka in tale štampiljka je prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa čestitka, pa kako čudovito je pobarvana :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito pobarvana. Kako se sploh barva z distresserji??

    LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za komentarje.

    Rastlinica, jaz barvo zajemam z blazinice z vodnim čopičem in jo zelo razredčeno nanašam na odtis. Kjer bi rada bolj izrazito barvo, pa jo nanesem večkrat.

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštna kolesarka in lepo skombinirana čestitka. Pa še enega kolesarja bi morala imeti, ne? :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo, kok je pa to posrečena štampiljka :))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Spet jaz, želim samo sporočiti, da imam nekaj zate na blogu! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  10. vidiš, očitno se je splačalo.
    leeeepe barve

    OdgovoriIzbriši
  11. :)luštkana, kar vabi na kolo :)))

    Tudi jaz sem te pofočkala :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prava lepotička. :)

    Pokukaj tudi na moj blog-sem te "pofočkala." :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Luštna kolesarka, ki je zelo lepo pobarvana in luštna kombinacija barv.

    Tudi na mojem blogu si "pofočkana" :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...