16. feb. 2009

Cukrasto

Ravno pred objavo sem prebrala komentar, da se pri barvah nazaj držim :) Tale je malo manj "nazajdržeča" :)))) Škoda, da je ne znam tako fotografirati, da bi bilo videti vse bleščice :)

Štampiljko Tildo sem kupila v Memories. Pobarvana je z distresserji, rožice pa so dodatno okrašene še z bleščicami v lepilu.
Rožici sta izrezani s štanco iz ostanka vzorčastega papirja in prebarvani z razpokajočima barvama, belo in roza. Rožici sta pritrjeni na podlago z razcepkama, Tilda pa s 3D lepilnim trakom.


A ne, da sem si zdaj, ko sem tole novo štampiljko uporabila, zaslužila, da dobim nov WOJ spomladanski kit jutri????? Danes kar nisem mogla verjet, da v mojem nabiralniku poleg reklam ni nič :(

17 komentarjev:

  1. Ooo, Sonja, ti si pa res zaslužiš nov spomladanski kit. Da bomo lahko občudovali prekrasne čestitke. Tudi ta je!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj je lušna! Sem jo pred par urami (ja, sred noči sem se zbudila in nisem mogla več spat) gledala v eni spletni trgovini. Želim ti, da dobiš Katarinin kit, pa tud jaz da ga dobim. Sam obvestilo, da je šel na pot, sem prejela pa šele včeraj zvečet, tko da zna se zgodit, da ga še ne bo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zopet prelepa Tildika v krasnih barvah. Morem se pa pohvalit, da sem včeraj dobila Katarinine štampiljke in so prelepe, sicer jih še nisem uspela uporabit, jih bom kmalu. Se splača počakat, ker so lepe in upam, da jih tudi ti kmalu dobiš.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna čestitka. Sem tudi jaz vesela, da se nisi nazaj držala pri barvah. :) Seveda te bo danes čakal WOJ komplet! Kaj si pa mislijo tile poštarji?!:)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa, pa prav nič preveč pocukrana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je in tudi meni se ne zdi pocukrana.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo cukrasto luštna. :)še posebej mi je všeč, da si rožice pobarvala s pokajočo barvo, pride zelo lušten efekt.
    A si dobila štampiljke? Upam, da si, ker to pomeni da bomo mogoče danes lahko že občudovali novo čestitko. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za lepe želje.. štampiljk pa še kar ni :( sem pa vsaj pred mesecem naročen EZ dobila danes :) sicer jih tako ne bi imela kam pritrdit. In tako zdaj čakam štampiljke.. še kar..

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita čestitka, lepo pobarvana Tilda! Lepi rožici, pa metuljček! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  10. Cortkana, ni kaj :)

    Štampiljke bodo pa prišle, brez skrbi :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Saj bojo prišle štampiljke Sonja, vem kako je to, ko kaj komaj čakaš :)
    Štampiljka mi pa je krasna, sem jo tudi jaz gledala, da bi si jo kupila :)

    Čestitka je luškana!

    OdgovoriIzbriši
  12. Srečnica zadela si candy!!! :):):) Čestitke!!
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne samo to, toliko časa si čakala (upam, da ne čakaš več), da dobiš še čisto nove štampiljke Elisabeth Bell, ki izidejo konec marca :)

    OdgovoriIzbriši
  14. krasna je! sicer so pa vse čudovite!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...