8. feb. 2009

Hiperaktivna nedelja - peka, šivanje in še kaj

Danes sva s hčero sami, moj dragi pa ima delovno nedeljo. Saj smo se že navadili. Opažam pa, da takrat dostikrat res veliko naredim :) Včasih pa cel dan preležim :)
Najprej sem se lotila kruha. Šoook, bele moke skoraj ni več :( Prav, bomo pa polnozrnat kruhek. Tale domača polnozrnata moka iz dolenjskega mlina je prav dobra. Tudi kakšno pizzo smo že delali iz nje. Belo pa sem šla hitro naročit prijazni Vidi, ki mi moko pripelje iz mlina. Pa še en paket za taščo, ki nas pogosto pocrklja s kakšnim pecivom.

Pečice res ne gre segrevat zgolj za eno peko, pa sem zmešala še testo za "gumbke". Tokrat brez luknjice za čokolado :) so zadnjič kar izginili, tudi tisti brez čokolade.


Testo za kruh je pridno vzhajalo, tako da sem ga samo še prestavila v pekača. Iz viška sem naredila nekaj bombic. Medtem, ko se dva pladnja piškotov pečeta, bo testo ravno prav vzhajalo, da bom dala pečt tudi kruh.
Me že mika, da bi šla mogoče še fimat, ko bo že ravno pečica topla :)

Ker pa mi je ostalo nekaj časa, ko se je piškotno testo hladilo v hladilniku, krušno vzhajalo, sem imela čas, da sem na hitro zašila še blazinico za bucke po vzorcu Tanjine. Le da moja ni za na roko, ker enostavno ne prenesem, da bi me kaj tiščalo okoli zapestja. Ali pa plesalo :) Originalen kroj z navodili za izdelavo najdete na strani PlanetJune.


Pa vendar to ni moja prva blazinica za bucke. Že pred časom sem naredila tole rožico iz filca, ki se še vedno dobro drži.


Za swap blazinic za bucke pa sem iz filca izdelala tole mini hiško.



Piškoti so pečeni, kruh se peče.. mene pa na mizi čaka še nekaj nedokončanih projektov. Pokažem kasneje, če kaj tudi res dokončam danes :)
Pa lepo nedeljo vam želim.

13 komentarjev:

  1. Tale hiška je pa res nekaj novega in cartkanega!!! Odlično 5!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako ti pridno pečeš. :) Pa zraven še en kup drugih stvari uspeš narediti. :)

    Hiška je pa takoooo lepa. Pa nekam znana. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je hiška všeč. Pri nas bi mala Hana vprašala: Kdo pa stanuje notri?

    OdgovoriIzbriši
  4. O si pa ti dons hiperaktivna. Zato se nimaš časa nič javit :))))
    Hm, mene mami kruhek in piškotki :))))) Je še kaj ostalo??????

    OdgovoriIzbriši
  5. zanimivo, tudi jaz sem včeraj tisto blazinico za bucike gledala in si rekla, da moram poskusit -pa si me prehitela :)))) meni se pa danes nič kaj ne da :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Zavidanja vredna energija in prav tako zavidanja vredni izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  7. O kako pridni smo danes, same lepe stvari si naredila:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito, še posebaj mi je všeč hiška, si pa res vse stranska! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  9. Ti si pa danes res hiper- ali si zamenjala baterije z duracell? Ma si pridna, tok stvari naenkrat, pa še vse ti rata. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  10. tele fičaste hišice in rožice...
    zakon.

    Jaz jo bom tudi naredila.
    (upam, da nimaš nič proti, obljubim da bom objavila link do tvoje strani)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau... vse zgleda lepo in mamljivo. Zelo pridno si izkoristila nedeljo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pa ravno cukr mi je padel, jaz pa nimam nobenih piškotov doma. =( Blazinice so pa super, sploh hiška iz filca je zakon.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  13. O kolk si pridna!!! Še nekaj ti prišepnem - tvoja blazinica mi je pa bolj všeč. Moj gimbek je po strani prišit :-) Zmeraj kaj najdem in zmeraj so mi izdelki drugih bolj všeč.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...