1. mar. 2010

Art dnevnik 1

Ni šans.. ko sem opazovala art dnevnike Nataše in Kitty, mi nikakor ni bilo jasno, kaj naj bi s to rečjo počela in zakaj bi se česa takega lotila :)) Pa me poglejte danes :)) Ajoj..
Včeraj pokazane platnice sem še malo okrasila z obrobo iz štampiljk in popravila nekaj malenkosti na obrazu.


Nato je sledilo rezanje in šivanje notranjih listov. Vse skupaj se mora še malo uležat, da bo lepo stalo.
Ampak za to bo prilika kak drug dan :) Danes sem si vzela čas za novo lekcijo online tečaja Norah's Faces, ki ga vodi Sharon Tomlinson.
Najprej naj bi pripravila pastelno podlago in nanjo narisala profil, pripravljen na poljub.
Čeprav sem začela s povsem nežnimi barvami, še sama ne vem, kdaj je vse skupaj postalo tako zelo intenzivno :) Verjetno posledica nevihte v glavi.

 

Ampak, da jaz delam art dnevnik, mi pa še vedno ni čist jasno :)))

23 komentarjev:

  1. Gledam...i divim se.Tako si brzo napredovala.
    Hm...rado bih probala ali ne vjerujem da bih uspjela...
    Jako se radujem tvojim novim radovima...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmmm...... tole bi bilo pa za pogledat od blizu.Že takole dobro izgleda.Všeč so mi barve, ki si jih skupaj kombinirala. V živo je tole najbrž še bolj super!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsaka stvar ob svojem času? ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sicer ne vem prav tono kaj je tale art dnevnik, ampak to tvoje packanje je zelo lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je, prav posebnih barv živahih,pomladnih!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kot pravi Kitty, vse ob svojem času. V bistvu, ko se učiš, rabiš zvezek, da delaš domače naloge vanj. In ta art dnevnik je tvoj zvezek za domače naloge. :):) Platnice so krasne in na profilu ne zgledaš čisto nič jezna. :D:D:D

    OdgovoriIzbriši
  7. Kar naj ti bo jasno, da delaš art dnevnik, ker ga delaš zelo dobro. Vsako jutro z veseljem pogledam, če si kaj novega ustvarila. Mogoče pa še mene spet prime.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam :) Sem zjutraj pogledala in mi je še vedno všeč, samo presenečena sem nad nevihto barv.. še vedno :)
    Tanja, ti želim, da te prime. Meni je tole tok fino :) Sproščujoče.

    OdgovoriIzbriši
  9. Na tvoj blog hodim gledati, česa se še boš lotila :) In seveda občudujem, občudujem ... Naj bo barvito, umirjeno, viharno ... Vse je čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sem že par dni v fazi barv, potrebujem barve in sem se tudi danes oblekla malo bolj živo :-), tako da mi je posledično tudi tale tvoj izdelek zelo všeč. Krasna nevihta :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau... tvoje punce so pa res nekaj posebnega. Zelo lepe slike delaš, res si nadarjena.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hojla. Sem ti že navsezgodaj zjutraj napisala komentar, pa se očitno ni prijel, tako da še enkrat: izredno hitro napreduješ, prav vidi se, da si z vsakim naslednjim poskusom upaš izraziti več, več sebe. Mislim, da je tudi divje "pastelno" ozadje posledica tega. Komaj čakam nadaljevanje!

    OdgovoriIzbriši
  13. A ni to hec? Ko sami sebi postavimo ovire ;) In jih potem podremo in se sami čudimo ;) BRAVO, za tvojo podrto oviro.

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasno! Prav všeč so mi intenzivne barve na zadnji :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Fantastične barve! Odlično napreduješ in prav veselje je pogledati tvoje nove mojstrovine. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  16. Fantastično!
    Pri drugi so mi všeč predvsem barve, ker so bolj intenzivne.
    Art dnevnik pa je tudi čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  17. Veš, zarečen kruhek ne redi!! Zato kar uživaj v njem, saj me uživamo ob tem, kar nastaja.

    OdgovoriIzbriši
  18. Všeč so mi tvoje žive barve in prav dobro denejo on nam vlivajo novo energijo. Super ti gre to od rok in ne odnehaj!!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. :) poln barv


    na mojem blogu te čaka nagradica

    OdgovoriIzbriši
  20. čudovito delo, krasne barvice, všeč ... :) lep dan ti želim

    OdgovoriIzbriši
  21. Sonja, tudi od mene si dobila nagrado:)

    OdgovoriIzbriši
  22. Odkar sem `mrknila` (pa niti ne za tako dolgo), si postala cela risarka in to kakšna! Veš kako so mi všeč vse tvoje umetnije!

    OdgovoriIzbriši
  23. Super ti gre to risanje! Barve so nore, kar tako naprej.
    P.S.: Pri meni te čaka nagradica.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...