23. mar. 2010

Jutrišnji zajtrk :)

V Lidlu sem videla prav luškan pekač za male štručke, pa sem ga morala takoj preskusit :) Za zajtrk bodo sirove štručke.


10 komentarjev:

  1. :))) Aaaa, njamsi. Pri nas je že pol hlebčka šlo, a si prepričana, da bodo počakale na zajtrk ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo, zdej si me pa spomnila, da imam jaz nekje v enem predalu tudi ene take pakeče - že vrsto let:))) Slastno tole izgleda! Dober tek za zajtrk!

    OdgovoriIzbriši
  3. :) je prepozno, da bi jih napadli :) dečva spi, meni pa tako pozno ne paše več :)
    Edino sirček, tisti zapečen, ki je bil čisto viška na štručkah, sem pa morala pospravit :))))) meni je hrustljavo zapečen sir tako najboljši del sirovih štručk.

    OdgovoriIzbriši
  4. mmmmmmm

    Komaj čakam, da tudi pri nas odprejo Lidl, da si kdaj pa kdaj kupim kak tak priboljšek :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Njami. Tudi jaz sem gledala tale pekač, ampak se potem nisem odločila. Drugače pa dober tek:)

    OdgovoriIzbriši
  6. U, njami. Hvalabogu imam pred sabo svoj zajtrk, sicer bi mi že krulilo po želodcu ;)
    Zapečen sir, njami, ga obožujem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale pekač sem si pa tudi jaz včeraj ogledovala, ampak ga nisem kupila. Čeprav, zdaj spet razmišljam, da bi ga pa mogoče nujno rabila...

    OdgovoriIzbriši
  8. Nič ti ne verjamem. Jih boš morala prinesti sprobat na srečanje. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zajtrk je bil njamsi :) Kar nismo pojedli, je šlo pa v zmrzovalnik in bo toook fajn samo vem vzet, odtajat in pomalicat.
    Pa sploh nisem šla po tale pekač v Lidla :)) Pridejo taki luštni mini hlebčki ven.

    OdgovoriIzbriši
  10. veš kaj... tole pa je nekaj!mmmnjammmmm! še dobro, da sem danes že jedla, sicer... hja, bi si jih prišla prilastit:)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...