30. mar. 2010

Čudovita darilca

Na blog bombončkih se mi ponavadi ne ljubi preveč sodelovat, sploh pri tujih čestitkarsko štampiljkastih ne. Pri domačih se oglasim bolj zaradi čestitke oz. podpore ustvarjalki, ki praznuje. Pa sem vendarle parkrat zadela prav luštne nagradice.


Tokrat se bom pohvalila z dvema cukrčkoma, ki sem ju dobila na tujih blogih:

Lisa Lectura se je v sklopu OWOH poleg glavne nagrade podelila še dve tolažilni :)
Eno v obliki printa njene slike sem prejela jaz. Z izborom je ujela ravno pravi napis za obdobje, v katerem se trenutno nahajam. Zdaj jo moram le še uokvirit in primerno razstavit.
Lisin blog je prav gotovo vreden obiska, če so vam vsaj malo všeč nežni obrazki na slikah, blazinicah..


Thank you, Lisa, for choosing this print for me.

Manon sem "spoznala" na online tečaju risanja obrazov Norah's Faces in odkrila tudi njen blog. Najprej me je prijazno založila z mini platenci, nato pa sem imela še srečo pri žrebu darilca na njenem blogu. Danes sem v nabiralniku našla mini kjuti škatlico, ki je vsebovala presenečenje - zapestnico.
Mini škatlica je polna zlatih bleščic, ki pa jih na fotografiji ne znam pokazati. 


Thank you, Manon, it's a great surprise and sweet tiny box.

9 komentarjev:

  1. Čudoviti darilci, se povsem strinjam s tabo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lepa darilca si dobila!Imaš pa srečo:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke, lepa darila si dobila :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna darila, ki bodo zagotovo našla posebno mesto v tvojem domovanju. In tisti napis 'discover yourself' ... da kar misliti, a ne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta darila so našla pravo smer - tebe!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti darilci. Včasih se pa le splača sodelovati. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Renata, pa res da misliti :) Sem kar pogledala, ko sem odprla ovojnico, ker nisem vedela, kaj dobim.
    Praviloma sodelujem zgolj takrat, ko se ponuja kaj takega, kar bi z veseljem sprejela v naš mali domek.

    OdgovoriIzbriši
  8. oh .... kako lepe stvari!!!

    Jah, mal sem ti pa res fouš :)))))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi Sonja! Thanks so much for your sweet words! So happy that you enjoy your print. Wishing you a Happy Easter Holiday! :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...