7. mar. 2010

Pardo prvič

Že kar nekaj časa je minilo, odkar sem v Artu v ljubljanskem City parku odkrila maso Pardo. Nad odkritjem sem bila dovolj navdušena, da sem takoj kupila tri škatlice v meni ljubih barvah. Do sedaj sem vedno delala samo s polimerno glino (polymer clay) znamke Fimo.
Ob prvem poskusu se mi je masa Pardo zdela obupno packajoča, premehka.. pa sem pripravljen obesek kar nazaj zmečkala in stlačila v škatlico.
Danes sem se odločila, da bo le treba poskusit in spravit en izdelek do končne oblike.

Najprej sem spekla zaobljeno prvo stran obeska z luknjicami. V pečeno sem z zadnje strani vtisnila roza in bordo maso. Tale bordo obupno pušča barvo, ki se je zažrla tudi v že pečeno slonovinasto osnovo. In je tudi z brušenjem nisem uspela spravit stran. Dodala sem še zanko iz žice in hrbtno stran obeska.

Moje ugotovitve:
- masa je res mehka in je to treba upoštevati pri delu oz. izbrani uporabi
- všeč so mi škatlice, v katere lahko pospraviš ostanke
- bordo masa pušča barvo
- barve so po peki temnejše od nepečene mase

18 komentarjev:

  1. I ja sam nedavno kupila masu Pardo. Za mene je premekana...npr. Napraviti Cane je nemoguća misija...Ja sam jedino zadovoljna pakovanjem mase (Pardo) i izborom boja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vseeno je nastal zanimiv obesek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aja tud taka je??:):) Še dobro, da si potestirala in poročala.Saj obesek je pa prav lušten!

    OdgovoriIzbriši
  4. No zanimivo...mela sm Pardo v roki, pa pojma nimam kuko se je obnesel...najbrž ni blo kej posebnega, če si nisem zapomnila :)))
    ...me pa zanima, če si pomislila da bi ga stestirala tud na kaki Steklenički upanja...barve maš lih taprave za 2 punčkasti steklenički :D ...pa še na moj izziv se lohka pol prjavš :P :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Glede na to, da je zelo mehka, kot praviš, bi pa mogoče jaz probala.
    Obesek je pa lušten - zgleda kot želvica z okrasnimi rožicami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je pa taka kepica sladoleda, prav lušn obesek v teh barvah :-) in všeč so mi te bunkice.

    OdgovoriIzbriši
  7. En takle podoben projekt sem imela tudi jaz v vikend planu, pa je žal zmagal lenoritis. Me pa zanima s čim si obesek zadaj zapolnila - a kar s tole maso, ali s kakšno lažjo (zaradi same teže obeska)?
    Je pa res kot ena kepica sladoleda :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ampak barvne kombinacije pa imaš v malem prstu! Vedno ti uspejo nežni kontrasti in to mi je zelo všeč.
    No, vsak nov začetek je drugačen, ampak mogoče pa ponuja nekaj več... Všeč mi je tvoj analitičen zaključek!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaaa, do enakih ugotovitev sem tudi jaz prišla (no, predvsem to, da je masa po pečenju temnejša in zelo mehka). Edino škatlice so res super!
    Ampak obesek pa si vseeno izdelala krasen! ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za komentarje :)
    Phoenix, "cane" bi bil res en drekec-pekec :))nobenega vzorca, vse mešano.
    @ Klavdija, sem razmišljala včeraj, pa je časa zmanjkalo :) mogoče pa uspem ta teden, če bom kaj frej
    @ Saša, če ti je všeč mehka masa, tale zmaga :)
    @ Renata, a tebe je tudi napadel??? Tole je pa bil hud napad na slovenske ustvarjalke :) obesek je sestavljen iz izbočenega sprednjega dela in ravnega zadnjega, vmes pa je zrak. Pride čisto lahek, sem že premišljevala, da je masa mogoče lažja od Fima.
    @ Jana, hvala :) Bo pač treba najt način obdelave za maso, ker barve so pa lepe.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasen obesek, tako nežen in cart.
    Je pa res, da tud iz Fimo pridejo precej lahki obeski, tako izbočeni. No, mogoče je ta še lažji ;)
    Bi bilo za sprobat mešat kakšno tršo Fimo in to Pardo ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Cartkan je tale.
    Sploh nisem "videla" Pardo mase. Hočem reči, da tudi če sem jo gledala, je nisem videla :) Glede na to, da pravijo, da je novi Fimo soft tudi premehek, bi bilo mogoče treba poskusiti Fimo classic?

    OdgovoriIzbriši
  13. Ok, spet nekaj novega. :) Nimam pojma kaj to je, ampak končni izdelek je enkraten. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. tudi jaz še nisem slišala za tole, bom pa pogledala pri nas, če je na voljo in stestirala, saj tudi jaz rada delam z modelirnimi masami. morda me celo prime, da bom bolj "intenzivno" mečkala fimo ali pa prado??? hahaha....., če je mehka toliko bolje, ker sem s "pretrdim" fimom doma čisto obupala .... je ena stara pozabljena zaloga ...grrrrrrrrrrr

    OdgovoriIzbriši
  15. Pridna, da si testirala in poročala. Obesek je krasen :) Sploh barvne kombinacije :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala :) zdaj me počasi že mika, da bi se še uhane spravila delat :)

    OdgovoriIzbriši
  17. oo čudovit obesek. Kar še uhančke naredi, ker je tale tako lep, da bodo uhani najbrž še lepši :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Lepo pozdravljene!

    Moje ime je Primož, sem predstavnik podjetja ART TRADE d.o.o., ki je uvoznik za omenjen produkt - maso Pardo.
    Pardo izvira iz Nemčije, proizvaja jo Viva decor. Posebnost te mase je, da je narejena ročno, iz čebeljega voska in izdatnih naravnih barvil (izjemna barvna paleta). V nasprotju z ostalimi modelirnimi masami je prijazna koži. Tudi meni se je sprva zdela mehkejša kot Fimo, lahko pa povem, da se je odlično "prijela" na našem trgu , saj mnoge naše stranke trdijo, da ko se jo navadiš je ne zamenjaš več. Produkt bi moral biti dosti kvalitetnejši od konkurence, tudi priporočena MPC naj bi bila skoraj 3€.
    S 15.4. pričnemo v MB in CE poslovalnici z akcijsko ceno 1,59€. Poskusite!

    Pa lep dan...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...