20. mar. 2010

Priznam, grozna sem :)

Že nekaj časa sem vedela, da bom današnje dopoldne preživela na delavnici Mini knjigic, ki jo je organizirala Petra, ki tudi sama ustvarja živopisane izdelke, vodila pa Jana, zame mojstrica scrapbook-ov in mini knjigic. Spoznala sem nekaj novih ustvarjalk, pomešala vsa nova imena in ne vem niti, kako jim je ime tule na netu in kje jih najti. Pa mi je žal. Upam, da se katera oglasi ali pa da Petra objavi povezave do njihovih strani oz. FB profilov.

Zdaj pa tisti del z nadaljevanjem iz naslova :) Vedela sem, da Jana jutri praznuje, zato sem ji hotela pripravit darilce. Tako, samo za njo. Čeprav bi lahko pobrala kak izdelek doma, mi je najbolj luštno delat darilca z mislijo na osebo, ki ga bo prejela. Pa se nisem lotila niti po prijavi, niti prejšnji teden.. niti včeraj. Danes zjutraj sem vstala malo pred osmo, si naredila zajtrk.. in se lotila :)
Najprej kolaž na 10 x 10 cm platno, nekaj akrilov, pa alko inkov in čez medij. Pri skici obraza in barvanju se je zataknilo. Obraz je bil prevelik, pa še barve niso šle skupaj. In sem se lotila novega. Ta mi je bil bolj všeč in je zato tudi postal del slikice. Ki sem jo še z vlažno zaščitno plastjo voska zavila in spravila v torbico. Če bi imela več časa, bi bil končni rezultat verjetno drugačen, ampak mi je bila tudi tale všeč.
To je šele druga slika od vseh narejenih, ki je ne bom imela več doma.. po art razglednici za K. Jih nič kaj rada ne dajem od doma.. so vse še tako zelooo moje :)
Ob predaji sem namignila, da bo treba slikico še do konca posušiti :) Kaj čem.. ponavadi darila delam tik pred zdajci, v časovni stiski.. mi pač paše malo adrenalina.



Na delavnici je bilo super, prav uživala sem v družbi in ob učenju reči, ki jih še nisem počela. Sem pa pogrešala moje ustvarjalne pripomočke in zato mini knjigice nisem končala. Ko že delam, si rada vzamem čas, uporabim, kar imam.. Dobre tri ure druženja so ob prijetnem čveku minile res prehitro.
Ko dokončam knjigico, jo pokažem.

Ob odhodu pa nas je Jana pocrkljala z okraskom za Veliko noč. Ta že krasi moj ustvarjalni kotiček.

9 komentarjev:

  1. Hahahhahaaaahhaaa, ko da bi svoje zgodbe brala. Zdaj se že cela žlahta smeji, da če sem v avtu še pihala, da se je lak posušil, ker se mi je več kot 1x zgodilo, da sem v avtu zavijala ali pa na polici prtljažnika, ko smo prispeli na cilj ... In pol se človek vpraša, zakaj so moji paketki vedno bednobedasti, notri je pa celo kaj videt ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Je že tako, da nas celo življenje učijo, da je vsebina bolj pomembna od embalaže :)) jaz sem tudi premišljevala, kako bolj enostavno bi bilo, če mi ne bi bilo treba še vozit do tja :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Verjamem, da je bila Jana zelo vesela tvojega darila in na koncu koncev sploh ni pomembno kdaj je bilo dokončano, glavno je, da prispe do osebe, ki ji želimo kaj podariti.

    Komaj čakam, da vidim, kaj ste ustvarile na delavnici. Glede na to, da sem se je udeležila prejšnji teden, sem zelo radovedna, kaj je nastalo tokrat. Sploh pa ne dvomim, da se ne bi imele lepo, ker Jana zna narediti vzdušje. In darilce, ki vam ga je pripravila je tako lušno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa slikica je nastala, čeprav v naglici:):):)Tudi mene zanima, kako si ustvarjala na delavnici:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Knjigica izgleda super in rdečelaska mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoji portreti so pravi cukrcki, eno tako rdecelaso gospodicno si predstavljam na lepem ovalnem obesku okrog vratu ali kot na tekstil natisnjeno podobo, sesito v torbico...

    Si ze kdaj poskusila? Jaz sem zadnjic kupila 10 listov transfer papirja, na katerega naj bi z navadnim tiskalnikom natisnila sliko in jo z likalnikom prenesla na tekstil. Me prav zanima, ce se obnese...

    OdgovoriIzbriši
  7. Loddelina, se obnese :) najbolje na kakem neraztegljivem platnu.
    Papir za transferje imam že dolgo doma in ga pridno uporabljam za transfer slikic na hčerine majice. Prenesejo pranje :)
    Me pa mika preskusit printanje direktno na blago, ki ga obdelaš s posebnim medijem :) Baje pa gre tudi brez medija.. Uhh.. koliko idej za preskusit.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale krasota pa je že dobila pomembno mesto v mojem domu! Hvala Sonja....Tako si me presenetila in tako sem vesela, da sva se končno srečali!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jana, tudi jaz sem vesela, da sva se videli. Pa da je malo presenečenje zate uspelo, tudi :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...