21. mar. 2010

Predelava koledarja št. 2

Potem, ko sem pokazala moj koledar, sem morala kmalu v lov za še enim namiznim koledarjem.
In nastale je tale.. za eno mami, ki jo že doooolgo poznam.

Način izdelave je tak kot pri mojem, le naslovnica je drugačna. Je rekla da mora bit kičasta :)
Platnice so oblečene v papir z bleščicami in dodatno pošpricane z Glimmer mistom, ki sem ga nanesla tudi na rob notranjih papirjev.
Številke za letnico so odtisnjene s štampiljko na papir iz istega kompleta kot so platnice, pobarvane s Sakurinim pisalom z bleščicami in naknadno zalite z Glossy Accents 3D medijem. Več dodatkov ne gre, če naj bi koledar preživel v ženski torbici. 

10 komentarjev:

  1. sem že mislila, da sem jaz tista mami, mene že tudi dolgo poznaš:-))) pa nisem - niso moje barve:-))) Kljub temu je koledat čudovit in mi je zelooooooo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super koledar!!!!Pa saj ni tako zelo kičast:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tile tvoji koledarčki so pa meni strašno všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sanjski, romantičen, svež.....

    OdgovoriIzbriši
  5. tud men se ne zdi kiči miči, ampak prav luštno rozast :-)
    imam pa jaz tud še enga neobdelanga zate doma....dobiš v soboto :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. i love the way you've decorated your little notebook.....it's very colorful and happy!!! thanks so much for stopping by my blog and saying hello! :))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...